کد خبر : 246484
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 12:04
-

پیش به سوی هفته سوم: نور، صدا، حرکت

پیش به سوی هفته سوم: نور، صدا، حرکت

هفته سوم لیگ‌برتر فوتسال از ساعاتی دیگر با انجام یک دیدار ورق خواهد خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، قسمت سوم از سریال پُر ماجراجویی لیگ‌برتر فوتسال کشور از فردا پخش خواهد شد و در اولین دیدار مس‌سونگون به مصاف مقاومت البرز می‌رود. سایر بازی‌ها نیز روز چهارشنبه در شهرهای ( اصفهان _ ساری _ اراک _ ساوه و قم ) پیگیری خواهد شد که مهم‌ترین آن‌ها‌، دربی شهر ساوه محسوب می‌شود.
مس سونگون ؛ مقاومت البرز
استیون اسپیلبرگ کارگردان فیلم نجات سرباز رایان با زاییده ذهن رابرت رودات فیلمی را چیزی میان ابزارگرایی و انسانیت به تصویر کشیده و سربازانی که به سوی توپ، تیر و آتش رفته‌اند! برای چی؟ برای نجات سربازی به اسم رایان. اما در اینجا، سربازانی را می‌بینیم که یک هدف را دنبال می‌کنند، نجات خودشان و برای بقای نامشان در فوتسال! آن سوی سنگر فرماندهانی را می‌بینیم که نه لبخندی بر لب‌شان نقش می‌بندد و نه مهرورزی سرشان می‌شود. احتمالا هفته سوم با تثبیت صدرنشینی مس‌سونگون آغاز شود و شاید سربازان مقاومت بیننده‌ها را حیرت زده کنند.
جایگاه دو تیم؛ مِس مطابق انتظار در صدر قرار دارد و مقاومت البرز یازدهم جدول.
شهرداری ساوه ؛ سن‌ایچ ساوه
سکانس اول/ شاگرد برابر استاد، یادآور دوئل گواردیولا با ارتتا و مورینیو با بوآش . سکانس دوم /  مهم نیست بازی چقدر زیبا و پُر تلاطم از آب در بیاید، مهم این بوده قطعا احساسات خاصی در این بازی نهفته است که هردو تیم را وادار به ارائه بهترین نمایش می‌کند. سکانس سوم / سن‌ایچ تیم شادی نبوده زیرا از رقیب هشمهری پایین‌تر مانده. سکانس چهارم / شهرداری روحیه بهتری دارد، فوتسال خوبی ارائه می‌دهند و فاصله را با تیم‌های بزرگ جدول از جمله رقیب سنتی حفظ کرده. لیوان آن‌ها پر است، حتی لبریز هم شده. سکانس پنجم / در ادامه به صورت ویژه‌ای به دربی ساوه خواهیم پرداخت.
پوشاک حافظ ساری ؛ سفیرگفتمان تهران
کولوسئوم ساری باری دیگر هواخواهان تیم فوتسالش را به خود می‌بیند، قلعه عقاب‌ها پس از سال‌ها مملو از عاشقان سینه چاک‌اش خواهد شد. پوشاک حافظ ساری در نخستین دیدار شکست را پذیرفته اما اینجا، در خانه‌شان باخت معنایی نداشته است و مصطفی نظری می‌خواهد گلادیاتورهایش را با عزم والایی راهی میدان کند. جوانان سفیرگفتمان هم چکش‌پذیر شده‌اند و هم بی‌باک‌تر و هم جسورتر. جولان دو تیم در سالن سید رسول ‌ساری دیدنی خواهد بود و پرالتهاب.
گهرزمین سیرجان ؛ کراپ‌الوند
قواعد بازی‌ها تغییر کرده‌اند. مربیان بزرگ دیروز شباهتی به بزرگان امروز نداشته‌اند. آن‌ها در منجلاب قرعه‌های نفرین شده گرفتارند و حالا پس از دست‌وپا زدن‌های پیاپی، به یکدیگر رسیده‌اند. مسیرنزولی کراپ با مربی شیک‌پوش طاقت‌فرسا شده و از طرفی دیگر اکسیژن برای تنفس حسین افضلی کم‌کم رو به پایان بوده. حالا این فرصت نصیب این دو مربی شده تا ورق را برگردانند. هرگز برای این که گرد و خاک خود را بتکانید و به راه‌تان ادامه دهید دیر نیست. کراپ، آخرین تیم جدول به شمار می‌رود و گهرزمین در مکان نهم ایستاده !
گیتی‌پسند ؛ پالایش نفت بندرعباس
خاطرات همه‌چیز را تغییر می‌‌دهند، شکل اتاق و حتی رنگ ماشین‌را، اگر حقایق در اختیار شما باشند این خاطرات بی اهمیت می‌شوند. این جمله‌ی شاهکار از نولان به بازگشت سپهر محمدی به اصفهان شبیه بوده. سنگربان اصفهانی به شهری باز می‌گردد که هم زاده آنجاست و هم به تمامی افتخارات چنگ زده. خاطرات گاهی فراموش می‌شوند اما پاک نه..
گیتی‌پسند برای دوام بخشیدن به صدرنشینی تیمی را روبه‌روی خود خواهد دید که حریفانش چه بزرگ و چه کوچک را به بند کشیده‌. تیم پالایش نفت بندرعباس.
کجای جدول جای دارند؟ گیتی‌پسند دوم است و پالایش نفت بندرعباس دهم !
ایرالکو اراک ؛ فرش آرا مشهد
یک / اراکی‌ها روی امتیازهای خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند . دو / مشهدی‌ها نمود واقعی خواستن و توانستن در دیدار خارج از خانه را تعریف کرده‌اند. سه / صَخره به دو تیم نزدیک بوده و امواج، کِشتی ایرالکو را به سویش هُل داده. چهار / فرش‌آرا پنجم جدول و ایرالکو هشتم !
آنا صنعت قم ؛ فولادزرند ایرانیان
ماجراجویی زرندی‌ها در قم برای اولین گل و اولین امتیاز، اما آیا قمی‌ها به مهمانانش مجال خودنمایی داده؟ آنا صنعت پس از توفان در بازی اول، بعد‌تر مقابل سفیر شبیه به نسیمی بوده و نشانه‌ای از تیم ترسناک در دیدار دوم از آن‌ها دیده نشده. با این حال فولادزرند در بدترین زمان ممکن، مسیرش به أنجا افتاده. 
قمی‌ها در جایگاه هفتم به سر می‌برند و زرندی‌ها سیزدهم !

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.