کد خبر : 246494
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1402 - 4:15
-

تقی‌پور: زورمان بیشتر از ۶گل بود/ امیدوارم رای ناعادلانه جاوید بشکند

تقی‌پور: زورمان بیشتر از ۶گل بود/ امیدوارم رای ناعادلانه جاوید بشکند

سرمربی مس سونگون از پیروزی مقابل مقاومت البرز گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اسماعیل تقی‌پور پس از پیروزی ۶ بر یک مس سونگون مقابل مقاومت البرز گفت: ابتدا به تیم مقاومت خسته نباشید می‌گویم. با حریفی بازی داشتیم که خیلی شناختی از آن نداشتیم. خوشبختانه هدف اول‌مان که کسب برد بود محقق شد و از این بابت از بچه‌ها تشکر می کنم. 

 

او ادامه داد: دست همه هوادارانمان را بابت حضور‌ گرم‌شان می‌بوسم و از همگی‌شان که در این روز وسط هفته آمدند و ما را تنها نگذاشتند تشکر‌‌ می‌کنم. به امید خدا ‌و‌‌ به کمک همین عزیزان می‌خواهیم در این فصل نیز نتایجی در‌ شان نام آذربایجان ‌‌ورزقان کسب کنیم. 

 

سرمربی مس در خصوص تکرار گلزنی مس در عدد ۶ گفت: می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و با اختلاف گل بالاتری پیروز شویم اما کم‌دقتی و بدشانسی این اجازه را نداد. با این وجود خدا را شکر می‌کنم که روند بردهایمان حفظ شد. 

 

او به بازگشت فخیم اشاره و تصریح کرد: فرهاد فخیم امروز اولین بازی خود را بعد از بهبودی انجام داد و یکی از بهترین‌های تیم بود. از همه بچه‌های باتجربه و جوان که جانانه تلاش کردند ممنونم. امیدوارم بتوانیم همه بازیکنان‌مان را صحیح و سلامت تا آخر فصل در اختیار داشته باشیم. 

 

تقی‌پور به حکم اخیر کمیته تعیین وضعیت در خصوص جاوید اشاره کرد و گفت: موضوع مهدی جاوید را مدیریت باشگاه پیگیری می‌کند و امیدواریم که رای ناعادلانه اعلام شده در استیناف مورد تجدید نظر قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.