کد خبر : 246789
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 10:15
-

احمدی: در مس جوان و باتجربه، همگی ستاره هستند/ به تیم‌ملی دعوت شوم با تمام توان می‌آیم

احمدی: در مس جوان و باتجربه، همگی ستاره هستند/ به تیم‌ملی دعوت شوم با تمام توان می‌آیم

عقب‌گیر گلزن مس در خصوص آخرین شرایط خود و تیمش سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حمید احمدی یکی از ستاره‌های باتجربه مس سونگون در فصل جاری لیگ‌برتر است. او در نیم فصل دوم فصل گذشته بعد از حضوری کوتاه در لیگ چین به مس برگشت و توانست دوباره به یکی از مهره‌های کارآمد تیم تقی‌پور تبدیل شود. احمدی پس از پیروزی ۶-۱ مقابل مقاومت، گفت: شروع خوبی در فصل جدید داشتیم که بابت آن خدا را شاکرم. به عنوان مدعی عنوان قهرمانی انتظارات از ما بالاست و همه تیم‌ها مقابل مس با قدرت و انگیزه‌ای چند برابر بازی می‌کنند. این کارمان را سخت کرده ولی خوشبختانه تیمی داریم که می تواند از پس هر کار سختی بربیاید. 

 

او در خصوص درخشش در سه هفته ابتدایی ادامه داد: مهم نتایجی است که می‌گیریم. تا الان که همه چیز خوب بوده و امیدوارم همین روند را ادامه دهیم. همه تلاشم را می‌کنم که در هر بازی بهترین باشم چون در تیمی بازی می‌کنم که همه بازیکنانش از جوان تا باتجربه‌اش ستاره هستند. با این تیم فقط هدف‌مان قهرمانی است. 

 

این عقب‌گیر گلزن مس تاکید کرد: می‌خواهیم با قهرمانی جواب حمایت هواداران را بدهیم‌. در بازی‌های خانگی امسال برخلاف پارسال که سالن سوت و کور بود، جو بسیار پرشوری شاهد هستیم. واقعا لذتبخش است و از همه عزیزان که می‌آیند و دلگرممان می‌کنند ممنونم. هدف ما قهرمانی و شاد کردن دل آنهاست. برای این هدف همه تلاش خود را به کار می گیریم و نتایجی کسب می کنیم که به یک قهرمانی شیرین منجر شود. 

 

احمدی در خصوص نظرش نسبت به حضور در تیم‌ملی نیز یادآور شد: حضور در تیم‌ملی برای هر بازیکنی خوشایند و باعث افتخار است. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. فعلا همه تمرکزم را روی موفقیت تیم باشگاهی‌ام معطوف کرده‌ام و هر زمان که نیاز به حضور در تیم‌ملی باشد و از من دعوت شود با همه توان حاضر خواهم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.