کد خبر : 246787
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 9:55
-

هوازاده، هواخواه سپهر درآمد+ عکس

هوازاده، هواخواه سپهر درآمد+ عکس

گلزن چپ‌پای پالایش نفت بندرعباس گلش را تقدیم به سپهر محمدی کرد‌.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با تغییر سیاست گیتی‌پسند اصفهان و چرخش به جوانگرایی، در شرایطی گلر باارزش و مجرب بومی اصفهانی‌ها در فصل جدید از شهر و دیارش جدا شد که چند بازیکن باتجربه غیربومی به اصفهان رفتند تا طعم تلخ ناراحتی گر چه کم اما زیر زبان سپهر حس شود‌. 

نمایش عکس سپهر محمدی زیر پیراهن ایمان هوازاده پس از گلزنی به گیتی‌پسند و در اصفهان یکی از این واکنش‌ها بود. بازیکن چپ پای بندری‌ها پس از گلش در اصفهان عکسی از افتخارات ملی سپهر محمدی را به عکاسان نشان داد تا اینگونه هواخواه کاپیتان تیمش در این بازی درآمده باشد. 

گیتی‌پسندی‌ها با این حال در بازی با پالایش نفت بندرعباس و بازگشت محمدی با اهدای گل و لوح یادبود از این گلر خاطره‌ساز خود قدردانی کردند؛ تصویری که لبخندی نداشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کامران جمعه , ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

مدیران گیتی پسند واقعا در حق سپهر محمدی جفا کردند ،چون ایشان هنوز یک گلر طراز اول ایران است و ارزشهای فنی او اگر بیشتر از باقر محمدی نباشد ،قطع به یقین کمتر از وی نخواهد بود .به هر تقدیر این سرنوشت کسانی است که خالصانه وبا تمام وجود برا ی تیم گیتی پسند تلاش می‌کنند، و نحوه برخورد با سپهر محمدی بایستی تجربه ای شود برای سایر بازیکنان جهت شناخت چهره واقعی مدیران گیتی پسند و همینطور محمد کشاورز