کد خبر : 246795
تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 14:23
-

چهار صفر معنی‌دار در لیگ برتر فوتسال

چهار صفر معنی‌دار در لیگ برتر فوتسال

چهارتیم لیگ‌برتری بدون امتیاز در باتلاق لیگ‌برتر گرفتار شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، به مخیله‌ کسی خطور نمی‌کرد که تا پایان هفته سوم تیم‌های کراپ الوند و فولادزرند، روی ناخوش جدول را ببینند و در حین ناباوری در صف سقوط‌کنندگان جای بگیرند. اگرچه دیدارهای بسیاری تا پایان فصل باقی مانده، اما نمی‌توان حضور آن‌ها را در این منجلاب نادیده گرفت.
کراپ‌الوند
یک ماه پیش به نظر می‌رسید کراپ در جبهه سلطنت‌خواهان می‌جنگد و برای بالاتر از رتبه سوم خیز برداشته. حالا همه چیز پس از سه شکست متوالی برابر شهرداری ساوه ، مس سونگون و گهرزمین سیرجان با ۱۴ گل خورده، فروپاشیده‌. طرفداران لبریز از خشم شده‌اند و پس از شکست خانگی، هم بازیکنان را هو می‌کردند و هم مربیان را. افزایش اشتباهات فردی از دیداری به دیدار دیگر به علاوه نزول ذهنی مفرط در بازی‌ها که همه را حیرت زده کرده. آن‌ها در پرتگاه به سَر می‌برند و اخبار گوناگونی در خصوص مربی بعدی این تیم در فضای فوتسال پیچیده.
کراپ‌الوند ۲ _ ۳ شهرداری ساوه
کراپ‌الوند ۱ _ ۶ مس‌سونگون
کراپ‌الوند ۱ _ ۵ گهرزمین سیرجان
فولادزرند ایرانیان
فقط یک گل در باغچه بزرگ آن‌ها دیده می‌شود و نه بیشتر. پیشترها قرار بود فولادزرند روی فرش قرمز مدعیان راه برود و حلقه‌ ارباب‌ها را در دست کند. اما سه هفته سپری شده و خبری از پیروزی نیامده، نه نیامده. مربی این تیم می‌گفت که مربیان بیرون گود مانده خرج می‌کنند تا جایگاه او را بدست بیاورند، اما مگر او نتایج قابل دفاعی را کسب کرده؟ مگر تیم او کمترین گل زده را نداشته؟ مگر در چنین قابی این مدیران نیستند که باید به دنبال مربیان دیگر راه بیوفتند؟ با این وصف او مربی خوش فکری بوده و خوش اراده و به زمان نیاز داشته.او طرفداران را به صبوری دعوت کرده اما مدیران را چی؟
فولادزرند ۰ _ ۱ ایرالکو اراک
فولادزرند ۰ _ ۳ فرش‌آرا مشهد
فولادزرند ۱ _ ۳ آنا صنعت قم

مقاومت البرز
چهار روز فرصت داشتند تا تمامی قوا را برای حضور در لیگ‌برتر به خط کنند.هم کارهای تاکتیکی را مرور کنند و هم دوران بدنسازی را پشت سر بگذارند. در چنین شرایطی همه می‌دانستند که چندان نمی‌توانند روی مقاومتی‌ها قمار کرد. بداقبالی سربازها این بود که در دیدار اول به مصاف شگفتی‌ساز لیگ بروند و بعد برای بازی برابر مدافع عنوان قهرمانی حاضر شوند. مقاومت دو شکست را پذیرفته و نسبت به فصل قبل که سقوط کرده بودند، بسیاری از ستاره‌هایش را از دست داده‌ است. به هر حال آن‌ها این فرصت را دارند تا با برتری مقابل پوشاک حافظ ساری، کمی از قعر جدول فاصله بگیرند.
مقاومت البرز ۲ _ ۴ شهرداری ساوه
مقاومت البرز ۱ _ ۶ مس سونگون
پوشاک حافظ ساری 
آن‌ها در جدال خانگی برابر سفیرگفتمان که قرعه‌ی شیرینی برایشان تصور می‌شد، بیست شوت را به سوی دروازه حریف نواختند و دو بار تیرک را لرزاندند. تا سرانجام توانستند سه مرتبه توپ را از خط دروازه عبور دهند. میانگین سنی این تیم بالاست و بدن بازیکنان نیز به سرعت تحلیل می‌رود اما بازیکن مقبولی هم بیرون نمانده تا تیم مصطفی نظری از آن بهره ببرد. آن‌ها دیوار به دیوار سقوط کنندگان هستند و بعید است مدیران این تیم شیک‌پوش با چنین شرایطی کنار بیایند و با این حال و هوا سازگاری داشته باشند.
پوشاک حافظ ساری ۲ _ ۵ سن‌ایچ ساوه
پوشاک حافظ ساری ۳ _ ۴ سفیرگفتمان تهران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.