کد خبر : 247276
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 13:01
-

صبوری:از کسب یک امتیاز راضی هستیم/بازی دشواری در اراک خواهیم داشت/تماشاگران ما را تحریک می‌کنند

صبوری:از کسب یک امتیاز راضی هستیم/بازی دشواری در اراک خواهیم داشت/تماشاگران ما را تحریک می‌کنند

حسین صبوری سرمربی تیم آناصنعت قم از عملکرد تیمش تا پایان هفته‌چهارم رضایت دارد و از هجمه‌ها علیه تماشاگران قمی می‌گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم آناصنعت قم اولین امتیاز خارج از خانه‌اش را در مشهد کسب کرد و با هفت امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی جای گرفت. شاگردان حسین صبوری در دیدار برابر فرش‌آرا برای نخستین بار موفق شدند که دروازه‌ی خود را بسته نگه دارند و از سوی دیگر راهی را برای بازگشایی دروازه‌ی حریف پیدا نکردند.

سرمربی آناصنعت طی گفت‌وگویی از شرایط تیمش تا پایان هفته‌چهارم می‌گوید و همچنین در خصوص بازی آینده این تیم در اراک توضیحاتی را عنوان نمود که در ادامه خواهیم خواند.

*از کسب یک امتیاز راضی هستیم

هر دو تیم با شناخت کاملی از همدیگر پای به زمین مسابقه گذاشته بودند و مشخص بود که تیم‌ها یکدیگر را به خوبی آنالیز کرده‌اند و بیشتر روزنه‌ها را بسته بودند و علی‌رغم بازی خوبی که هم تیم ما داشت و هم تیم فرش آرا، به نظرم نتیجه‌ای عادلانه بود و دو تیم موقعیت‌های خوبی را داشتند. در مجموع تیم فرش‌آرا بدون باخت است و از کسب این یک امتیاز خارج از خانه رضایت داریم.

*بازی دشواری را در اراک خواهیم داشت

در هفته آینده یک دیدار بسیارسخت و بیرون از خانه را برابر ایرالکو داریم و قطعا با توجه به دومین بازی پیاپی که مهمان هستیم، برامون دشوار محسوب می‌شود. به خصوص که ایرالکو این هفته در بندرعباس شکست خورده است و در بازی با ما انگیزه‌های زیادی را برای جبران امتیازات از دست رفته‌اش خواهد داشت. بنده و تیمم این نتیجه را همچون بازی‌های قبل فراموش خواهیم کرد و برای بازی‌ آینده در اراک تمرکز می‌کنیم.

*روند خوبی را داشتیم

در این چهار هفته که لیگ را پشت سر گذاشته‌ایم، تقریبا روند خوبی را از خود ارائه دادیم، البته به جز بازی در تهران مقابل سفیرگفتمان که یک مقداری بدشناس بودیم و قدر موقعیت‌های خود را ندانستیم و از طرفی دیگر به راحتی‌هم گل خوردیم. اما در کل به اون امتیازات لازم دست پیدا کرده‌ایم و باید در جدال‌های آینده نمایشی بهتر از بازی‌های گذشته داشته باشیم.

*تماشاگران ما را تحریک می‌کنند

باور کنید که کنترل دو هزار تماشاگر سخت است و همیشه در همه جای دنیا، یک سری طرفدار که تعصب خاصی نسبت به تیمشان دارند گاهی اوقات زیاده‌روی می‌کنند. شک نکنید اکثریت اوقات برخی از بازیکنان و مربیان حریف، تماشاگران ما را با رفتارهایشان تحریک می‌کنند. اما قطعا تمام تلاشمان را می‌کنیم که میزبان خوبی برای حریفان باشیم.

تیم‌ آناصنعت قم از هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال کشور در دیداری خارج از خانه، با نتیجه بدون گل مقابل فرش آرا مشهد متوقف شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.