کد خبر : 247325
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 20:52
-

عجیب اما واقعی ؛ اولین تساوی بدون‌گل پس از ۱۲۶ بازی !

عجیب اما واقعی ؛ اولین تساوی بدون‌گل پس از ۱۲۶ بازی !

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، دیدار دو تیم فرش آرا مشهد و آناصنعت قم با نتیجه بدون گل به پایان رسید و یک آمار عجیبی را از خود بر جای گذاشت !  هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال کشور اولین تساوی بدون گل لیگ را تا به اینجای فصل به ثبت رساند. نتیجه‌ای که ممکن است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، دیدار دو تیم فرش آرا مشهد و آناصنعت قم با نتیجه بدون گل به پایان رسید و یک آمار عجیبی را از خود بر جای گذاشت !

 هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال کشور اولین تساوی بدون گل لیگ را تا به اینجای فصل به ثبت رساند. نتیجه‌ای که ممکن است تا پایان مسابقات هرگز رخ ندهد و این قبیل نتایج در فوتسال ایران به ندرت رقم می‌خورد و تقریبا غیرممکن است که در پایان یک بازی، دو تیم موفق به ثبت کلین‌شیت شوند.

 

در دوئل حساس بین تیم‌های فرش آرا مشهد و آناصنعت قم با وجود خلق موقعیت‌های فراوان از سوی دو تیم، اما هیچ کدام از بازیکنان تیم‌ها در گشودن دروازه‌ها موفق عمل نکردند و تا پایان بازی تورهای دروازه بی‌حرکت ماندند.

 

آخرین باری که یک بازی در لیگ‌برتر فوتسال با نتیجه بدون گل خاتمه یافته بود به فصل گذشته بازمی‌گردد که در هفته یازدهم، تیم‌های صنایع پشتیبان هرمزگان (پالایش بندرعباس) و فرش‌آرا به مصاف هم رفتند که آن بازی، نتیجه‌ صفر_صفر را به همراه داشت. این تساوی، تنها بازی بدون گل در فصل ۱۴۰۱ به شمار می‌رود.

 

نکته جالب این خواهد بود که باری دیگر پای مشهدی‌ها در میان است و تنها تیمی در دو فصل اخیر به شمار می‌روند که دو مرتبه بازی‌هایشان با تساوی صفر _ صفر به پایان رسیده است.

*با این وصف پس از ۱۲۶ بازی، باز هم شاهد پدیده صفر _ صفر در لیگ‌برتر بودیم.

 

* در ۲۰۳ بازی اخیر در لیگ‌برتر فوتسال، فقط دو بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسیده است.

 

*پس از این بازی، فرش‌آرا در کنار تیم‌های مس‌سونگون _ گیتی‌پسند و سفیرگفتمان به عنوان تیم‌های بدون شکست لیگ‌برتر قرار گرفت.

 

*این نتیجه اولین کلین‌شیت قمی‌ها در فصل جدید لیگ‌برتر محسوب می‌شود. آخرین دفعه‌ای که نماینده‌ای از قم در لیگ‌برتر موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌ خود شده بود، مربوط به فصل قبل است که فردوس از هفته بیست‌وسوم در مشهد و برابر رکن آذین با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید و سنگر توری خود را بدون گل‌خورده حفظ نمود.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.