کد خبر : 247306
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 16:55
-

کردی: نگران به کما رفتن بازیکنان بودم/ به اشتباهات فردی باختیم/ فرهنگ هواداران بندر باید در لیگ اشاعه پیدا کند

کردی: نگران به کما رفتن بازیکنان بودم/ به اشتباهات فردی باختیم/ فرهنگ هواداران بندر باید در لیگ اشاعه پیدا کند

سرمربی ایرالکو اراک از بازی مقابل پالایش نفت بندرعباس سخن گفت.

رضا کردی پس از شکست ۴ بر ۲ ایرالکو مقابل پالایش نفت بندرعباس به خبرنگار Fut5al گفت: جادارد تبریک ویژه‌ای به تماشاگران خونگرم بندرعباس بگویم که از ابتدا تا انتهای بازی به تیم ما و پالایش نفت و همچنین به داوری نهایت احترام را گذاشتند و فکر می‌کنم فرهنگسازی آنها باید در تمام لیگ ایران به اجرا دربیاید‌. 

 

او ادامه داد: بایست به بازیکنان خوب خودم بابت تلاششان و به آقای بزوال بابت تیم بسیار خوبی که دارند و از بازیکنان ملی‌پوش خوبی در تیم‌های ملی رده‌های مختلف بهره می‌برند نیز خدا قوت و تبریک بگویم‌. 

 

سرمربی ایرالکو به دو نکته در خصوص بازی در بندرعباس اشاره کرد و متذکر شد: علیرغم لذت تماشاگران از این بازی فنی، کیفیت فنی بازی تا حدود زیادی تحت‌تأثیر دو موضوع آب و هوایی و سر بودن زمین قرار گرفته بود. من واقعا نگران بازیکنان هر دو تیم بودم که در این شرایط آب و هوایی خدای نکرده بازیکنی به کما برود. اتفاقی که در آبادان افتاد و متاسفانه آن بازیکن عزیز از دست رفت. 

 

کردی ادامه داد: متعاقب آن زمین متاثر از شرجی بالا و گرمای زیاد هوا بشدت سر شده بود که در کیفیت بازی اثرگذار شده بود. با این حال هر دو تیم تاکتیک های خود را پیاده کردند. 

 

سرمربی ایرالکو به نقاط ضعف تیمش پرداخت و یادآور شد: ما گفته بودیم که مقابل پالایش نفت نباید اشتباه کنیم و در شروع مجددها ضربه بزنیم اما بازیکن باتجربه ما متاسفانه کاری انجام داد که توپ‌ربایی شد و گل اول را خوردیم. 

 

او افزود: ایرالکو اراک سال اول حضور در لیگ‌برتر را تجربه می‌کند و در مرحله گزار است و باید با شرایط لیگ‌برتر بیشتر وفق پیدا کند. نیمه اول از شرایط فنی تیم رضایت نداشتم اما من نیمه دوم از تیمم راضی بودم که بازی دو بر صفر باخته را تا دو بر دو هم رساندیم اما لیگ است و آبستن شرایط خاص. 

 

سرمربی ایرالکو تاکید کرد: اعتقاد دارم که امروز بخاطر اشتباهات فردی، بازی را به تیم خوب پالایش نفت بندرعباس واگذار کردیم و برایشان آرزوی موفقیت دارم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.