کد خبر : 247347
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1402 - 7:53
-

به اندازه رقبا تدارک ندیده ایم

سلیمانی:قرار شده است که بازیکنان جوان را دعوت کنیم / فوتسال دختران کشور های آسیایی روز به روز در حال رشد و تقویت شدن است

سلیمانی:قرار شده است که بازیکنان جوان را دعوت کنیم / فوتسال دختران کشور های آسیایی روز به روز در حال رشد و تقویت شدن است

سرمربی تیم ملی فوتسال دختران ایران با بیان اینکه فوتسال دختران کشور های آسیایی روز به روز در حال رشد و تقویت شدن است گفت: کار سختی را در مسابقات پیش رو داریم چرا که باید در مقابل رقبای سرسختی همچون تایلند، ژاپن، استرالیا، چین باید صف آرایی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسالسرمربی تیم ملی فوتسال دختران ایران با بیان اینکه فوتسال دختران کشور های آسیایی روز به روز در حال رشد و تقویت شدن است گفت: کار سختی را در مسابقات پیش رو داریم چرا که باید در مقابل رقبای سرسختی همچون تایلند، ژاپن، استرالیا، چین باید صف آرایی کنیم.

«فروزان سلیمانی» در خصوص آخرین وضعیت و شرایط تیم ملی فوتسال دختران قبل از اعزام به مسابقات آسیایی گفت: اولین مرحله اردوی آماده سازی را از ۱۸ مرداد ماه آغاز کردیم و باتوجه به برنامه ریزی های که انجام شده قرار است هر ماه یک مرحله اردو داشته باشیم و امیدوارم که با زودتر به اتمام رسیدن سوپرلیگ و با برگزاری منظم چندین مرحله اردو، برای حضور قدرتمند در آسیا به آمادگی و هماهنگی مطلوبی دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی اسفند ماه مسابقات آسیایی را در پیش رو دارد، افزود: هدف ما از برگزاری اردوهای انتخابی و تدارکاتی، گزینش برترین بازیکنان است تا با برنامه‌ریزی کامل، تمرینات اصلی خودمان را شروع کنیم تا در آسیا بتوانیم از عنوان خود دفاع کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: با برنامه ریزی های انجام شده قرار شده است که بازیکنان جوانی را دعوت کنیم تا محک بخورند و در کنار با تجربه‌های تیم باید جوانان و بازیکنان باانگیزه نیز حضور داشته باشند تا تیم با شاکله‌ای از ملی‌پوشان جوان و با تجربه در عرصه بین‌المللی حضور داشته و موفق باشد.

وی خاطر نشان کرد: کار سختی را در مسابقات پیش رو داریم چرا که رقبای ما در حال برگزاری منظم اردو های آماده سازی و مسابقات دوستانه خودشان هستند که از این جهت تیم ما مقداری از غافله مانده؛ اما امیدوارم در فرصت باقی مانده و با حمایت مسئولین فدراسیون و تلاش‌های شبانه‌روزی بتوانیم جبران کنیم و حضوری پرقدرت در پیکارهای فوق داشته باشیم.

سلیمانی با تاکید فوتسال دختران کشور های آسیایی روز به روز در حال رشد و تقویت شدن است افزود: در مسابقات پیش رو مقابل رقبای سرسختی همچون تایلند، ژاپن، استرالیا، چین باید صف آرایی کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.