کد خبر : 247418
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 11:39
-

آخرین پیچ دشوار بندری ها؛ کراپ فقط برد می خواهد

آخرین پیچ دشوار بندری ها؛ کراپ فقط برد می خواهد

کراپ الوند از پالایش نفت بندرعباس پذیرایی می کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم پالایش نفت بندرعباس که در چهار هفته ابتدایی با سه تیم بالای جدول یعنی مس سونگون، گیتی پسند و گهر زمین سیرحان روبرو شد در آخرین پیچ دشوار خود ، در هفته پنجم مهمان کراپ الوند است.کاری به جدول نداشته باشید که کراپ به انتهای آن چسبیده، این تیم همچنان مدعی است و البته با آمدن علی افضل خطرناک تر. بدشانسی افضل این بود که مصاف اول کراپ با گیتی پسند بود اما برای او همین یک هفته کافی بوده تا تیمش را برای شکست دادن پالایش نفت مسلح کند.

پالایشی ها که با چهار امتیاز تا حدودی بحران را پشت سر گذاشتند اگر کراپ را با نتیجه ای مثل چهار بازی قبل این تیم پشت سر بگذارند که رویایی خواهد بود اما کسب یک امتیاز در جهنم الوند هم برای شاگردان بزوال بد نیست آن وقت آنها با رسیدن به بازی های نسبتا آسان تر می توانند به نیمه بالای جدول هم فکر کنند.

برای کراپ هم این آخرین فرصت است تا موتورش را روشن کرده و به سمت بالای جدول حرکت کند و گرنه بهتر از هر کسی می دانند که دیر می شود و امتیازات از دست رفته را نمی شود جبران کرد. 
سبحان شراعی بازیکن فصل گذشته صنایع پشتیبان هرمزگان چهره خاص این بازی است که با پیراهن کراپ الوند مقابل تیم سابقش به میدان می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.