کد خبر : 247411
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 10:17
-

موسوی: هنوز زود است از ایرالکو انتقاد کنیم/کمتر کسی روی اتحاد اراک حساب می کرد

موسوی: هنوز زود است از ایرالکو انتقاد کنیم/کمتر کسی روی اتحاد اراک حساب می کرد

مربی سابق ایرالکو وضعیت این تیم را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، شهر اراک در فصل گذشته فوتسال ایران نتایج درخشانی را کسب کرد. صعود ایرالکو به لیگ برتر که برای اولین بار این شهر را صاحب تیمی در لیگ برتر فوتسال می‌کرد و صعود اتحاد اراک به پلی‌آف لیگ دسته دو باعث شد تا اسم این شهر در فوتسال ایران بر سر زبان‌ها بیافتد.

سیدمحمد موسوی سرمربی سابق ایرالکو در خصوص شرایط این تیم در ۴ هفته نخست لیگ برتر گفت: به نظرم شرایط ایرالکو از هر نظر مثبت است و فکر می‌کنم روز به روز جایگاه خودش را در لیگ برتر پیدا خواهد کرد. این تیم سال اولی هست که در لیگ برتر حضور دارد و نیاز دارد تا یک دوره گذار را طی کند. در نظر داشته باشیم بیشتر اعضای کادر فنی و ارکان مدیریتی ایرالکو اولین بار است که این شرایط را تجربه می‌کنند. در هر حال هنوز زود است که انتقاد کنیم. الان بیشتر باید کمک‌های فکری بدهیم تا در آینده جایگاه واقعی ایرالکو در فوتسال ایران مشخص شود. 
وی در خصوص دیگر تیم این شهر، اتحاد که خودش سکان هدایت آن را به عهده دارد گفت: در سال سوم حضور خود در لیگ دسته دوم علی‌رغم جوان بودن تیم و میانگین سنی ۲۰ سال مدعی صعود به لیگ دسته یک بودیم و همه رقیبان با احترام به این تیم نگاه می‌کردند. جا دارد اینجا از آقای رحیمی رئیس هیات فوتبال شهرستان اراک تشکر ویژه کنم که باعث آشنایی ما با شرکت پارس دکل گستر و آقای رخصتی مدیریت این شرکت شدند و خودشان نیز بسیار کمک حال بودند. این تیم وقتی شروع کرد کمتر کسی فکر می‌کرد تا این مرحله صعود کند و کسی روی این تیم حساب نمی‌کرد. در هر حال امیدوارم منتقدین متوجه باشند که علاوه بر جوان بودن بازیکنان، کادر ما نیز بسیار جوان و زحمت‌کش بودند و چهرهایی جدیدی در مربی‌گری به شهر معرفی کردیم. مثل آقایان احدی، بداغی، سعیداوی و محمدی که تمام تلاششان را زیر نظر مدیریت باشگاه آقای اسماعیلی برای باشگاه انجام دادند.
موسوی در پایان گفت: امیدوارم در این فصل مسابقاتی نیز تیم‌های اراک مانند فصل گذشته بهترین نتایج را کسب کنند. و بار دیگر نام اراک در فوتسال ایران بدرخشد. به هر حال این شهر جزو قدیمی‌ترین شهرهایی فوتسال ایران است و جای خالی آن سال‌ها در لیگ برتر احساس می‌شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.