کد خبر : 247402
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 9:06
-

گهری‌ها چشم انتظار شمسایی در لیست تیم‌ملی

گهری‌ها چشم انتظار شمسایی در لیست تیم‌ملی

درخشش دو بازیکن تیم فوتسال گهرزمین سیرجان این شانس را به آنها می‌دهد که در لیست وحید شمسایی سرمربی تیم‌ملی قرار گیرند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با نزدیک شدن به زمان اعلام لیست نهایی مسافران برزیل، تب و تاب ویژه‌ای میان باشگاه‌های لیگ‌برتر افتاده و همه چشم انتظار نگاه وحید شمسایی به نفرات خود هستند؛ گهرزمین سیرجان یکی از این تیم‌ها است.

 

سینا پرکاس دروازه‌بان گهرزمین در این فصل عملکرد مناسبی داشته و در چهار بازی تنها چهار گل دریافت کرده که با این آمار و سابقه حضور و همراهی با تیم شمسایی شانس زیادی برای حضور در لیست تیم‌ملی دارد. پرکاس که با عزیمت از سن‌ایچ به گهرزمین این فصل به نقطه قوت تیمش تبدیل شده و خیال کادر فنی گهر زمین از چارچوب دروازه راحت است به نظر یکی از نفرات مورد انتظار سیرجانی‌ها است. 

 

بهروز اسدی دیگر بازیکن گهر زمین است که تا هفته چهارم موفق به زدن سه گل شده است. او که پیش از این نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده، منتظر اعلام لیست وحید شمسایی است تا یکبار دیگر شانس خود را برای بازی با لباس تیم‌ملی امتحان کند.

 

این دو بازیکن در چهار هفته ابتدایی لیگ با عملکردی فراتر از انتظار نشان دادند شایسته پوشیدن پیراهن تیم‌ملی هستند و به همین منظور نیز امکان کسب سهمیه از گهرزمین در تیم‌ملی را دارند. 

 

تیم ملی ایران در تاریخ ۱۵ شهریور ماه اردوی خود را در مرکز ملی فوتبال شروع خواهد کرد و ۱۹ شهریور تهران را به مقصد برزیل ترک خواهد کرد تا در این کشور دو بازی اول خود را با تیم های پاراگوئه و کلمبیا انجام دهد. 

 

این رقابت‌ها از ۲۱ تا ۲۶ شهریور ماه در برزیل برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.