کد خبر : 247907
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 شهریور 1402 - 9:20
-

شوک به شهرداری ساوه؛ در غم از دست دادن برادر عزیزمان به سوگ‌نشستیم / ضایعه دردناک تمرین شهرداری را تعطیل کرد

شوک به شهرداری ساوه؛ در غم از دست دادن برادر عزیزمان به سوگ‌نشستیم / ضایعه دردناک تمرین شهرداری را تعطیل کرد

یکی از اعضای باشگاه شهرداری ساوه به همراه همسر خود تسلیم امواج دریا شدند و موج غم و سوگواری تمرین این تیم لیگ برتری را به تعطیلی کشاند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، یکی از اعضای باشگاه شهرداری ساوه به همراه همسر خود تسلیم امواج دریا شدند و موج غم و سوگواری تمرین این تیم لیگ برتری را به تعطیلی کشاند.

بیانیه باشگاه ورزشی شهرداری ساوه به شرح زیر است: 

انتخاب واژگان از میان اشک و اندوه، سخت، سنگین و دشوار است. در غم از دست دادن عزیزی به سوگ‌ نشستیم که نه ما، که فوتسال ساوه مدیون الطاف بی حد و بی برگشت اوست. حادثه ای سخت و باورناپذیر عزیزی را از ما جدا کرد که پذیرش نبودش ناممکن است. 

علی باقری مرد زحمتکش فوتسال ساوه، دوست و همراه همیشگی تیم شهرداری ساوه که زحمات و محبت بی حدش نصیب همه بازیکنان ساوجی شده است در حادثه ای دار فانی را ودعاع گفت. 

مردی که هیچ گاه نمیخواست در مرکز توجه باشد اما همواره پشتوانه مطمین باریکنان فوتسال ساوه بوده است. کسی که کاشف بسیاری از بازیکنان مطرح لیگ برتری بوده و از احمد اسماعیل پور و بسیاری از بازیکنان کنونی ساوجی لیگ برتر تا کل اعضای کادر فنی باشگاه، حاصل زحمات وی در زمینه کشف و پرورش استعداد بوده اند. 

پدر معنوی و برادر دلسوز و دوست صمیمی بازیکنان فوتسال ساوه عصر چهارشنبه در حادثه ای تلخ به همراه همسرش تسلیم امواج دریا شد و اقیانوسی از اندوه در دل ما به پا کرد. کلمات در وصف اندوه ما کافی نیست احساس استیصال ما تنها با اشک پاسخ داده می شود. خبر این اتفاق ناگوار برای این عضو تیم فوتسال شهرداری ساوه که از نزدیکان قدیمی کادر فنی شهرداری ساوه بود نای راست کردن قامت را از ما ربود و در اردوی تیم شهرداری محشر آفرید. 

بدینوسیله به خانواده های محترم باقری و شاکری و جامعه فوتسال ساوه تسلیت گفته و از خداوند منان برای آن عزیزان آرامش ابدی خواستاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.