کد خبر : 247991
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 14:53
-

صبوری: حافظ ساری مقابل آناصنعت محکم بازی می کند/با حمایت هواداران خود بدنبال کسب سه امتیاز هستیم

صبوری: حافظ ساری مقابل آناصنعت محکم بازی می کند/با حمایت هواداران خود بدنبال کسب سه امتیاز هستیم

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: پوشاک حافظ ساری تاکنون تنها یک امتیاز در لیگ برتر فوتسال کسب کرده‌است اما جایگاه جدولی این تیم نشان از بازی آسان ما مقابل آن نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین صبوری با اشاره به بازی فردای تیمش مقابل پوشاک حافظ ساری در ورزشگاه شهید حیدریان قم افزود:‌ این که حریف ما تاکنون یک امتیاز کسب کرده ، دلیل بر ضعف آنها نیست، پوشاک حافظ تیمی قابل احترام است و ما نیز اگر بخواهیم سه امتیاز کامل بازی را کسب کنیم باید زحمت کشیده و تلاش کنیم.

وی بیان کرد: این که حریف ما تاکنون نتایج خوبی کسب نکرده است دلیلی خواهد بود که برای جبران نتایج قبلی خود بسیار محکم مقابل تیم آناصنعت بازی کند.

وی افزود: شرایط تیم ما از نظر روحی و روانی بعد از برد خارج از خانه هفته قبل مقابل ایرالکو اراک خیلی خوب است و دو جلسه تمرینی مناسبی را نیز برگزار کردیم.

صبوری گفت: پوشاک حافظ علیرغم نتایجی که کسب کرده‌ تیم خوبی است و با کیفیت بازی کرده و از کادر فنی شناخته شده‌ای برخوردار است.

وی گفت: فردا در خانه و از حمایت تماشاگران خود بهره‌مند هستیم و با حمایت هواداران خود بدنبال کسب سه امتیاز می‌باشیم.

سرمربی آناصنعت پاسارگاد قم با اشاره به این که تیمش بازیکن محرومی ندارد گفت: ابوالقاسم عروجی مقداری مصدومیت دارد که مشخص نیست به بازی فردا برسد و تا قبل از بازی حضور او مشخص خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.