کد خبر : 248439
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 شهریور 1402 - 13:02
-

ارسال لیست 25 نفره دستمان را بسته است

شمسایی: جوانگرایی باشگاه ها خوشایند و قابل تقدیر است / هیچ بازیکنی، قطعی در تیم ملی جای ندارد

شمسایی: جوانگرایی باشگاه ها خوشایند و قابل تقدیر است / هیچ بازیکنی، قطعی در تیم ملی جای ندارد

سرمربی تیم ملی فوتسال از اردوی تیم ملی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، وحید شمسایی  در مورد حضورش در بازی دیدار سفیر گفتمان و گهر زمین تهران اظهار داشت: امروز هفته ششم لیگ برتر برگزار شد و من از نزدیک شاهد دیدار سفیر تهران و گهر زمین سیرجان بودم.خدا را شکر بعد از حضور چند جوان در تیم ملی، باشگاه‌های ما هم رو به جوانگرایی آوردند که این موصوع خوشایند و قابل تقدیر است. همانطور که قبلاً گفتم تمام بازی‌ها لیگ توسط خودم و کادر فنی چه حضوری و چه غیر حضوری از طریق ویدیو و یا … رصد می شوند. 

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بارها اعلام کردم که انتخاب و  مبنای حضور بازیکن در تیم ملی عملکرد بازیکنان در لیگ و باشگاهش است. متاسفانه با توجه به اینکه لیگ ما دیرتر آغاز شده بود و ما باید اسامی ۲۵ بازیکن را جهت حضور در برزیل اعلام می‌کردیم، به جای هفته پنجم و ششم، در هفته دوم لیگ اسامی ۲۵ بازیکن به فدراسیون اعلام شد و همین موضوع کمی دست ما را برای انتخاب بازیکن دیگر جهت حضور در تورنمنت برزیل بست. 

شمسایی ادامه داد: در حال حاضر ما پروسه بازی با برزیل و بعد از آن هم بازی‌های قرقیزستان و انتخابی آسیایی را در پیش داریم. در لیست اعزامی به برزیل  می‌توانست ۵ بازیکن دیگر نیز حضور داشته باشند اما همانطور که گفتم  ما کمبود زمان داشتیم. البته برای چند بازیکن مکاتباتی انجام شده و باید ببینیم فدراسیون چه پاسخی به ما می‌دهد. 

وی گفت: از ابتدای حضورم در تیم ملی گفتم هیچ بازیکنی، قطعی در تیم ملی جای ندارد و هر کسی بتواند عملکرد خودش را به کادر فنی نشان دهد قطعاً به تیم ملی دعوت می‌شود. امشب هم ساعت ۸ شب، جلسه‌ای با کادر فنی و از طریق ویدیو کنفرانس با مربی خود شهاب سفال منش که در کانادا است، برگزار می‌کنیم تا ۱۶ بازیکن نهایی جهت حضور در اردوی ۱۵ شهریور مشخص شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.