کد خبر : 248510
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1402 - 20:47
-

رئیس هیات فوتبال کلاردشت در گفتگو با Fut5al :

شاکی خودسری هیأت‌رئیسه فوتسال، مردم کلاردشت هستند/ از کمیته انضباطی حق ضایع شده شهر را می‌خواهیم/ تا AFC هم می‌رویم

شاکی خودسری هیأت‌رئیسه فوتسال، مردم کلاردشت هستند/ از کمیته انضباطی حق ضایع شده شهر را می‌خواهیم/ تا AFC هم می‌رویم

هوشیار پورکلهر خواهان برخورد عادلانه کمیته انضباطی با پرونده شکایت باشگاه زندی‌بتن شد.

رئیس هیات فوتبال کلاردشت در خصوص جلسه روز گذشته کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده انتقال امتیاز زندی‌بتن به مقاومت البرز گفت: متاسفانه دوستان با تفسیر به رای خود در هیأت‌رئیسه سازمان لیگ فوتسال دست به اقدامی زدند که حق مسلم مردم کلاردشت را در لیگ‌برتر فوتسال تضییع کرده است و علاقمندان شهر ما هر روز پیگیر سرنوشت بازگشت تیم به کلاردشت هستند. 

 

پورکلهر افزود: طرف مقابل شکایت از خودسری صورت گرفته اکنون‌ نه باشگاه زندی‌بتن بلکه مردم کلاردشت هستند که با تصمیم دوستان در فدراسیون اکنون نماینده‌ای در کلاردشت ندارند و تنها دلخوشی جوان‌های ما بازیچه نظرات و برداشت شخصی از قانون شده است. هیچکس حق نداشته امتیاز کلاردشت را به شهر دیگری بدهد و وقتی بوتیا تمریناتش را به شهر ما آورده با چه قانونی امتیاز ما به کرج رفته است؟

 

او تاکید کرد: آقای درزی خلردی و دیگر مسئولان استانی نیز روز گذشته پیگیر جلسه برگزار شده کمیته انضباطی بودند و همه استان درگیر امتیازی هستند که به ناحق از ما گرفته شده و چشم انتظاریم تا کمیته انضباطی با اجرای عدالت همیشگی خود، حق ما را بازگرداند. 

 

رئیس هیات فوتبال کلاردشت متذکر شد: آقای زندی زحمت خودش را در این چند وقت برای فوتسال کلاردشت کشیده و از بابت زحماتش متشکریم ولی رای کمیته انضباطی برای این پرونده اکنون نمادی از چگونگی برخورد فدراسیون با بخش خصوصی خواهد بود که امیدوارم خریدار جدید امتیاز شهر ما را هم همین ابتدا فراری ندهند. 

 

پورکلهر در خاتمه یادآور شد: به حقانیت کمیته انضباطی اطمینان داریم ولی به هواداران عزیز کلاردشتی که نگران وضعیت کنونی تیم هستند، قول می‌دهم که حاضریم برای گرفتن حقمان تا AFC هم برویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.