کد خبر : 248529
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهریور 1402 - 17:23
-

بعد از دو جام؛ این تیم دیگر نشانی از قهرمانی ندارد

بعد از دو جام؛ این تیم دیگر نشانی از قهرمانی ندارد

بلاتکلیفی تیم‌های حاضر در سوپرلیگ فوتسال زنان همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، درحالی‌که بیش از ۶ ماه از اتمام سوپرلیگ فوتسال زنان می‌گذرد و باشگاه‌ها فرصت کافی برای حضور پرقدرت در دومین دوره از این مسابقات را در اختیار داشتند، اما حالا خبرهای خوبی درخصوص تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به گوش نمی‌رسد.

بر اساس آنچه پیش از این سازمان لیگ فوتسال اعلام کرده بود، دومین دوره از سوپرلیگ فوتسال زنان قرار بود از جمعه ۳۱ شهریور با حضور ۱۰ تیم برتر فوتسال زنان ایران آغاز شود؛ اما به‌دلیل تغییرات مدیریتی در این سازمان، مسابقات با تعویق مواجه شده است و تاکنون نه خبر تعویق مسابقات به‌طور رسمی از طریق فدراسیون اعلام شده و نه درخصوص مدت این تعویق، خبری در دسترس است.

در این میان، برخی از باشگاه‌های حاضر در سوپرلیگ زنان با تکیه بر مدت نامعلوم تعویق این رقابت‌ها، هنوز نه کادرفنی خود را انتخاب کرده‌اند و نه با بازیکنی وارد مذاکره شده‌اند.

پیکانت هران، قهرمان دو فصل گذشته لیگ برتر فوتسال زنان که در نخستین دوره برگزاری سوپرلیگ هم با شایستگی به‌عنوان قهرمانی در این مسابقات رسید، هم‌اکنون نه مربی دارد و نه حتی بازیکن! نیلوفر اردلان، سرمربی مطرح این تیم هدایت سپاهان را در لیگ برتر فوتبال به‌عهده گرفته است. نسیمه غلامی، کاپیتان باتجربه این تیم با سایپا قرارداد بسته و از دیگر بازیکنان این تیم نیز خبری در دسترس نیست.

فرزانه توسلی، دروازه‌بان با تجربه پیکان چندی پیش در گفت و گو با ”ورزش سه” عنوان کرده بود که بعد از جلسه با مدیران پیکان، به‌دلیل اختلاف مالی حاضر به تمدید با این باشگاه نشده است.

همچنین از حدود یک ماه قبل، شنیده می‌شد که فاطمه شریف، سرمربی فصل گذشته تیم نصر فردیس، جدی‌ترین گزینه برای جایگزینی نیلوفر اردلان در باشگاه پیکان است. اما حالا بر اساس آنچه منابع آگاه می‌گویند، توافقات لازم میان فاطمه شریف و باشگاه پیکان حاصل نشده است و بدین‌ترتیب، مشخص نیست گزینه بعدی برای نیمکت خودروسازان چه کسی خواهد بود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.