کد خبر : 248736
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 2:33
-

روز نخست تورنمنت فوتسال برزیل؛

برتری ایران مقابل پاراگوئه/ تیم‌ملی نیمه دوم نسخه پاراگوئه را پیچید

برتری ایران مقابل پاراگوئه/ تیم‌ملی نیمه دوم نسخه پاراگوئه را پیچید

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و پاراگوئه با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان رسید‌.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم‌ملی فوتسال کشورمان بامداد پنجشنبه، در اولین دیدار دور گروهی خود در تورنمنت برزیل در سالن سوروکابا آرنا، سائوپائولو به مصاف پاراگوئه رفت. 

 

وحید شمسایی تیم‌ملی را با ترکیب ابتدایی مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی ، محمدرضا سنگ‌سفیدی، حسین طیبی و مهدی کریمی راهی میدان کرد و در ترکیب دوم خود بیشتر از رفیعی‌پور، سالار آقاپور، بهروز عظیمی و سعید احمدعباسی استفاده کرد. 

 

تیم‌ملی در نیمه اول بازی پایاپایی را مقابل حریف خود به نمایش گذاشت اما به نظر می‌رسید که در تغییرات اقلیمی و سفر به قاره دیگر هنوز به فرم ایده‌آل جسمانی نرسیده است. ملی‌پوشان کشورمان در این نیمه چند موقعیت خلق کردند اما بیشتر از آن به دفع حملات خطرناک حریف که سرعت انتقال بالایی از دفاع به حمله و گردش توپ داشت پرداختند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برود. 

 

در نیمه مربیان تیم‌ملی ایران با آهنگ هجومی کار خود را آغاز کرد در ترکیب آغازین خود سعید احمدعباسی را به عنوان راس قرار داد. تیم‌ملی با چند دقیقه فشار بی‌امان توسط درخشانی روی پاس دقیق بر روی دیرک دوم به گل اول رسید تا کارش را راحت‌تر دنبال کند. 

 

مصدومیت کاپیتان طیبی در دقیقه۲۷ یکی از شوک‌ها برای تیم‌ملی ایران بود که خوشبختانه ۵ دقیقه بعد به زمین بازگشت. بازیکنان کشورمان در این لحظات ارائه گر فوتسالی منطقی بودند تا نبض بازی را علیرغم تلاش حریف برای جبران گل از دست ندهند. 

 

در دقیقه۳۰ سعید احمدعباسی موفق به گلزنی برای ایران شد تا شمار گل‌های کشورمان به عدد دو برسد و باز هم کار را بهتر دنبال کند. تیم‌ملی ایران هر چه گذشت بهتر و هماهنگ‌تر کار کرد ضمن اینکه مسعود محمدی نیز با خروج‌های به موقع خود کار دفاعی ایران را تکمیل کرده بود. 

 

پاراگوئه که شانسی در بازی ۴ در برابر ۴ نمی‌دید در ۵ دقیقه پایانی بازی روی به پاورپلی آورد تا شانس خود را بیازماید و در نهایت هم با فشار زیاد و در فاصله یک دقیقه به پایان بازی به گل اول خود رسید. 

 

این بازی با کنترل لحظات باقیمانده توسط تایم اوت کادرفنی و درخشش مسعود محمدی با پیروزی ۲ بر یک ایران به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر هومان پنجشنبه , ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

زنده باد کار بزرگی بچه های فوتسال انجام دادند

ناشناس جمعه , ۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۵۱

انشاالله که در ادامه هم موفق باشند