کد خبر : 248775
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 17:05
-

سفال منش: با تغییر تاکتیک و جابه‌جایی بازیکنان توانستیم پاراگوئه را شکست دهیم

سفال منش: با تغییر تاکتیک و جابه‌جایی بازیکنان توانستیم پاراگوئه را شکست دهیم

مربی تیم ملی فوتسال گفت: در نیمه دوم بازی با پاراگوئه با تغییر تاکتیک و جابه‌جایی بازیکنان توانستیم پیروز شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، شهاب سفال منش پس از پیروزی ۲ بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل پاراگوئه اظهار داشت: مسافت ایران با برزیل طولانی است و با توجه به اختلاف هفت و نیم ساعت این کشور با تهران فرصت زیادی برای ریکاوری بازیکنان نداشتیم.

او ادامه داد: قبل از بازی با پاراگوئه ما فقط توانستیم یک ریکاوری کوچکی داشته باشیم و بازیکنان را تا حدی برای بازی با این تیم آماده کنیم و با ۲ جلسه تمرین به مصاف تیم پاراگوئه رفتیم.

مربی تیم ملی فوتسال گفت: در شروع بازی انتظاراتی که ما از بازیکنان داشتیم، در زمین برآورده نشد و من فکر می‌کنم بخشی از آن مربوط به خستگی راه و بازیکنان جدیدی که در تیم ملی حضور داشتند، بود. بخشی هم شرایط زمین و هوادران کلمبیا بود.

وی اظهار داشت: همین موضوعات باعث شد که در نیمه اول ما تحت فشار تیم پاراگوئه قرار بگیریم. در نیمه دوم بلافاصله تغییر تاکتیک دادیم و یک مقدار تیم را به عقب کشیدیم تا بتوانیم از فضاهای پشت این تیم بهتر استفاده کنیم و خوشبختانه با تغییر آهنگ و تغییر ارنج و جابجایی بازیکنان توانستیم شرایط بازی را تغییر دهیم و پیروز شویم.

سفال منش گفت: به جز مهدی اسدشیر همه بازیکنان فرصت بازی کردن در مقابل پاراگوئه را بدست آوردند. من فکر می‌کنم در نیمه دوم هم جریان بازی تغییر پیدا کرد و هم ما بهتر از تیم پاراگوئه بودیم. در کل به اهداف تاکتیکی مورد نظری که داشتیم رسیدیم. بازی اول همیشه مهم‌ترین بازی یک تورنمنت بین‌المللی یا یک بازی رسمی بوده که خوشبختانه پیروز شدیم و امروز هم قرار است ساعت ۲ چهل پنج دقیقه به وقت ایران به مصاف کلمبیا برویم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.