کد خبر : 248781
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 شهریور 1402 - 21:51
-

لژیونر تیم ملی با گل از اسپانیا آمد

لژیونر تیم ملی با گل از اسپانیا آمد

فوتسالیست ایرانی والدپنیاس گل برتری تیم ملی مقابل پاراگوئه را به ثمر رساند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، سعید احمدعباسی که دومین سال حضورش در فوتسال اسپانیا را آغاز کرده و برای باشگاه والدپنیاس به میدان می‌رود، دوباره با نظر وحید شمسایی در فهرست تیم ملی قرار گرفت و همراه با حسین طیبی و سالار آقاپور به برزیل سفر کرد که در نخستین دیدار برابر تیم پاراگوئه خوش درخشید.

این فوتسالیست بلندقامت که در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگا ناسیونال اسپانیا برای والدپنیاس به میدان رفته بود، در نخستین مسابقه تورنمنت ۶ جانبه برزیل نیز حضور ثابت مقابل تیم ملی پاراگوئه داشت که پس از چند حمله خطرناک و دو شوت محکم به سمت دروازه حریف توانست گلزنی کند و در پیروزی ایران نقش داشته باشد.

سعید احمدعباسی که پس از درخشش در لیگ برتر به اسپانیا رفت و فصل گذشته در لیگا ناسیونال موفق شد ۹ گل با پیراهن باشگاه والدپنیاس به ثمر رساند، بامداد امروز در دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال مقابل پاراگوئه توانست با یک شوت تماشایی و دقیق شاگردان وحید شمسایی را به گل برساند.

احمدعباسی در دقیقه ۳۱ پس از اینکه پاس در عرض مهدی کریمی را در سمت چپ زمین دریافت کرد، با سر بالا و استفاده از جلو آمدن دروازه بان تیم ملی پاراگوئه، با یک شوت فنی توپ را به تور دروازه چسباند و در پیروزی دو بر یک شاگردان شمسایی در این دیدار تاثیرگذار بود.

احمدعباسی امیدوار است امشب هم که تیم ملی فوتسال ایران در دومین مسابقه مرحله گروهی به مصاف تیم ملی کلمبیا می‌رود، بدرخشد و گلزنی کند تا صعود ایران به نیمه نهایی تورنمنت برزیل قطعی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.