کد خبر : 248853
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهریور 1402 - 19:56
-

آماده‌باش ایرانی‌ها به برزیل؛

تیم‌‌ملی حریفانش را میخکوب می‌کند

تیم‌‌ملی حریفانش را میخکوب می‌کند

تیم‌ ملی فوتسال ایران با دو پیروزی بزرگ برابر غول‌های فوتسال آمریکای جنوبی به نیمه‌نهایی تورنمنت برزیل راه یافت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، ثانیه‌ها به سرعت سپری می‌شد و نتیجه بازی اعداد صفر _ صفر را نشان می‌داد که بیانگر مسجل شدن صعود مردان شمسایی به نیمه‌نهایی بود. در همان لحظات توپ به پاهای سالارآقاپور جواهر فوتسال ایران چسبیده و او جسم گِرد را با خود جلو می‌بُرد و جلو، رقص سالار با توپ و ضربات گیج‌کننده‌اش، بازیکن حریف را برای تصاحب کردن توپ سرگردان کرده بود و پریشان که کِی و کجا آن توپ را تصاحب کند و در همان لحظات ستاره جوان پس از شکنجه دادن بازیکن یارگیرش سرانجام او را کنار زد و تپانچه‌ای به سوی دروازه شلیک نمود، ضربه‌ای که پس از برخورد به پای یکی از فداییان توپ به درخشانی رسید و آقای‌گل بدون هیچ حرکت اضافه‌ای دروازه کلمبیا را گشود.

 

شماره‌ پنجی که ادعا می‌کرد به اندازه شماره پیراهنش برای تیم‌ملی دروازه‌ها را به آتش می‌کشد، جشن دومین گلش را گرفت و ایستاده به دوربین‌ها زُل زد.

 

دومینوی نیک‌بختی ایرانی‌ها وقتی تکمیل شد که کلمبیایی‌های درمانده برای جبران مافات به بازی پنج نفره پناه بردند و می‌خواستند در آخرین لحظات جشن و سرور ایرانی‌ها را پایان دهند، اما شوت آن‌ها به سنگربان خوش قد و رعنای سنگرتوری اصابت کرده و به کاپیتان بی‌بدیل تیم‌ملی رسیده، طیبی  توپ را به هوا کوفته و ماموریت توپ فرود به دروازه حریف بوده.

 

توپ با فاصله اینچی به تیرک خورده و بازیکن حریف که جان کنده جلوی عبور آن را بگیرد به تور دروازه گره خورده، مجتبی پارساپور جوان دویده و دویده و بالاخره توپ را وارد دروازه‌ای کرده که آهسته و آهسته در حال سقوط بوده، پس از گل دوم ایران، آثاری از سنگر حریف نمانده و دروازه زردپوشان روی زمین همچون مخروبه‌ها انهدام گردیده.

 

حالا الماس‌های تراش خورده وحید شمسایی هستند که چشم‌ها را در برزیل خیره کرده‌اند، به دور از هیاهو، شُسته و رُفته، در سکوت مطلق با زیبایی‌شان همانند فرشته‌های کولی سویل خودنمایی می‌کنند، می‌رقصند و آواز می‌خوانند. ایران به نیمه‌نهایی راه یافته و چشم انتظار دیدار عربستان و ژاپن خواهد بود، که کدام تیم را برای تقابل با برزیل لِه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.