کد خبر : 248882
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1402 - 21:15
-

دیدار نيمه‌نهایی تورنمنت برزیل؛

دبل دلچسب تیم‌ملی در شکست ژاپن/ وعده شمسایی برای “ایران- برزیل” محقق شد

دبل دلچسب تیم‌ملی در شکست ژاپن/ وعده شمسایی برای “ایران- برزیل” محقق شد

دیدار تیم‌های ملی ایران و ژاپن با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم‌ملی کشورمان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، دیدار نیمه‌نهایی تورنمنت فوتسال برزیل امروز جمعه ۲۴ شهریور در سالن سوروکابا آرنا سائوپائولو برزیل از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز شد که تیم‌ملی کشورمان به مصاف رقیب دیرینه آسیایی خود رفت‌. 

 

ترکیب ابتدایی ایران را در این بازی مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور و حسین طیبی تشکیل می‌دادند ضمن اینکه با رسیدن‌ سعید احمدعباسی، دست شمسایی در ترکیب دوم ایران نیز مجددا باز شده بود. 

 

در این نیمه تیم‌ملی کشورمان دفاع از نیمه را در دستور کار خود داشت اما شتاب زدگی در برخی صحنه‌‌ها باعث شد تا ایران در دقیقه ۹ بازی پنج خطا شده و قدری محتاطانه بازی را در ادامه دنبال کند. در این لحظات خروج‌های به موقع مسعود محمدی پشت‌سر بازیکنان ایران عملا جلوی حرکات انفجاری ژاپنی‌ها را گرفت تا جدای از چند موقعیت خوب برای ایران، موقعیت‌های حریف نیز منجر به گل نشود. ایران با مدیریت خوب توانست ۱۱دقیقه پایانی را بدون خطا به رختکن برود. 

 

در نیمه دوم بازی که همچنان پایاپای پیش می‌رفت چند موقعیت برای دو ایم پیش آمد که هنر دریبلینگ مهدی کریمی گره کار را برای ایران باز کرد‌. این بازیکن فلنک ایران از میانه میدان دریبل‌های خود را آغاز کرد و توانست گل را نیز در خاتمه حرکات تماشاگر پسند خود وارد دروازه حریف سختکوش ژاپنی کند. تیم‌ملی لحظاتی بعد نیز توسط پارساپور در مصافی تک به تک به گل دوم رسید تا ژاپن مابقی بازی را روی با پاورپلی بیاورد. 

 

چندین سیو خوب از مسعود محمدی و وقفه‌های هوشمندانه بازیکنان ایران در بازی سرعتی ژاپن باعث شد تا آنها کاری از پیش نبرده و بازی با پیروزی ۲ بر صفر ایران به پایان برود. این نتیجه در شرایطی بود که پس از ناکامی ایران در فینال آسیا و پس از پیروزی تیم‌ملی برابر ژاپن در تورنمنت تایلند، این دومین برد پیاپی برای ایران در بازی های دوستانه مقابل ژاپنی‌ها بود.

 

تیم ملی کشورمان با این پیروزی راهی فینال شد تا فردا عصر مقابل برزیل صف‌آرایی کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴

باریکلا به‌وحید‌شمسایی‌و.کادرو.بازیکنانش‌‌بهش‌ تبریک‌‌ میگویم‌‌ ایوالله

مجید شنبه , ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹

سلطان باید خودشم بیاد بازی کنه تا رکردشو پس بگیره

ملورین وپدر یکشنبه , ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۴۵

سلام داش وحید من با دخترم ملورین ومحمدجواد مثل ۹۰میلیون ایرانی دیگر انتظار می کشیم انتظار بده آقا وحید چشامون ترکید برای اقدام شما برای پس گیری مقام آقای گلی جهان اول و دوم این افتخار مال ایرانه بعدا شما پس لطفا حق مارو پس بگیر از فالکاو برزیلی که دغل کرده