کد خبر : 248906
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 8:32
-

حسن‌زاده: کنار ستاره‌هایی هستم که خاطرات زیادی در عرصه ملی رقم زده‌اند/ هدف مس فقط قهرمانی است/ ثمره این لیگ بالارفتن کیفیت فوتسال ملی است

حسن‌زاده: کنار ستاره‌هایی هستم که خاطرات زیادی در عرصه ملی رقم زده‌اند/ هدف مس فقط قهرمانی است/ ثمره این لیگ بالارفتن کیفیت فوتسال ملی است

علی‌اصغر حسن‌زاده یک شروع فوق‌العاده در لباس مدافع عنوان قهرمانی در لیگ‌برتر امسال داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، اردیبهشت امسال بود که باشگاه مس سونگون از توافق با علی‌اصغر حسن‌زاده خبر داد. رسانه‌ها این انتقال را مهم‌ترین و بزرگ‌ترین انتقال فصل نامیدند؛ حضور مرد سال ۴دوره فوتسال آسیا که ۴بار جام ملت‌های آسیا را بالای سر برده در قهرمان ۵ دوره لیگ برتر، یک دوره قهرمان و یک دوره نایب قهرمان آسیا اتفاقی بزرگ در مارکت تابستانی بود.

در شرایطی که مس سونگون با مصدومیت حمزه کدخدا و محرومیت عجیب مهدی جاوید نتوانست با تیم کامل وارد فصل جدید شود اما ستاره های باتجربه ای چون علی اصغر حسن زاده توانستند بار سنگینی را به دوش کشیده و بزرگی مس را تداوم ببخشند. ستاره جدید مس در ۶ هفته ابتدایی نشان داد که چرا ۴ بار مرد سال فوتسال شده است؛ او از همان روز اول درخشید و به مغز متفکر تیم تقی پور تبدیل شد.

حسن زاده آمار ۴ گل و ۴ پاس گل (تاثیر مستقیم روی ۸ گل) در ۶ بازی اول برای مس سونگون را به نام خود ثبت کرده است؛ کافی است یک بار بازی‌های مس را تماشا کنید تا لذت ببرید از بازی پرافتخارترین بازیکن آسیا با هم تیمی‌هایش در پرافتخارترین تیم فوتسال ایران؛ او قطعه‌ای است که انگار مدافع عنوان قهرمانی لیگ‌برتر برای تکرار این مهم در فصل جدید نیاز دارد. صحبت‌های علی‌اصغر حسن‌زاده در مورد شرایطش تا اینجای فصل را بخوانید:

 

بازگشت به مس به یاد قهرمانی آسیا

من سال ۲۰۱۸ هم به عنوان یار کمکی سابقه پوشیدن پیراهن تیم مس سونگون در جام باشگاههای آسیا را داشتم که خدا را شکر این همکاری کوتاه مدت به یک قهرمانی شیرین منجر شد. در این چند سال پیشنهاداتی از مس داشتم که امسال این پشنهادات کاملا حرفه ای، محترمانه و جدی تر از قبل بود. شرایط خوبی برای همکاری وجود داشت و از مدیریت گرفته تا کادرفنی و بازیکنانی که بسیاری از آنها دوستان قدیمی‌ام بودند باعث شدند تا این تصمیم را اتخاذ کنم. کار کردن در این مجموعه بسیار لذتبخش است و امیدوارم همین روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

 

هماهنگی سریع در تیم جدید

کلا فکر می‌کنم همیشه به گونه‌ای بود که با شرایط زود وفق پیدا کرده‌ام. در تیم مس هم این طور بود و تمام تلاشم را کردم که خیلی زود هماهنگ شوم و به تیم کمک کنم. هدفم کمک به پیشرفت بازیکنان جوان و ارائه بهترین کیفیت ممکن کنار ستاره‌هایی است که قبلا باهم بازی کرده بودیم و از هم شناخت متقابل داشتیم. کادرفنی تیم هم در این راه کمکم کردند و تا اینجا رفتار محترمانه‌ای با من داشتند و من هم متقابلا چنین رفتاری با آنها دارم و چیزهای زیادی از آنها یاد می‌گیرم.

 

نسل بزرگی که دور هم جمع شده‌اند

بازی کنار ستاره‌هایی که خاطرات زیادی برای مردم ایران در عرصه ملی رقم زده‌اند و دوستان صمیمی‌ام هستیم خیلی لذتبخش است. زمان‌های زیادی کنار هم بودیم و بیشتر به یک خانواده می‌مانیم که از بودن در کنار هم بهترین حس را داریم. سعی می‌کنم که بهترین استفاده ممکن را از این لحظات ببرم.

 

امسال فقط قهرمانی!

با توجه به افتخارات و سابقه تیم مس هدف ما در این فصل قهرمانی است. خود من هم هر جا که بازی کردم هدفم کسب بهترین نتایج بوده است. تا اینجای کار همه تلاشم را کرده‌ام و در ادامه نیز این کار را خواهم کرد تا به هدفی که داریم برسیم.

لیگ امسال خیلی جذاب است. نقل و انتقالات بزرگ و جذابی شاهد بودیم. تیم‌ها هزینه‌های زیادی در این فصل کردند و ۴-۵ تیم در بین‌شان هستند که می‌توانند مدعی باشند و می‌توانیم منتظر اتفاقات هیجان‌انگیز زیادی در طول فصل باشیم. ثمره این لیگ جذاب می‌تواند بالارفتن کیفیت فوتسال و تیم‌ملی ایران باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.