کد خبر : 248950
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 22:41
-

شمسایی: به برزیل آمدیم تا یاد بگیریم و تیم کامل‌تری شویم/ مهم‌ترین اتفاق رویارویی با برزیل بود

شمسایی: به برزیل آمدیم تا یاد بگیریم و تیم کامل‌تری شویم/ مهم‌ترین اتفاق رویارویی با برزیل بود

سرمربی تیم‌ملی فوتسال ایران پس از نایب قهرمانی شاگردانش در تورنمنت شش‌جانبه برزیل از عملکرد تیم اعلام رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال پس از نایب قهرمانی تیم کشورمان در تورنمنت شش‌جانبه برزیل، گفت: تورنمنت برزیل دستاوردهای زیادی برای من، همکارانم و بازیکنان داشت. سه تیم از چهار تیم مرحله پایانی کوپا آمریکا یعنی برزیل، پاراگوئه و کلمبیا به جز آرژانتین و همچنین ژاپن رقیب سنتی‌مان در این تورنمنت حضور داشتند.

شمسایی افزود: مهم‌ترین بخش این تورنمنت برای ما بازی با برزیل بود. همچنین با سبک و تاکتیک مختلف تیم‌ها آشنا شدیم و این تجربه باعث شد که نقاط ضعف‌مان را بشناسیم. بازیکنانی که در پست‌های مختلف در بازی‌های سنگین و سبک می‌توانند خواسته‌های ما را برآورده کنند، را شناسایی کنیم.

وی یادآور شد: دو دوره بود که نمی‌توانستیم در تورنمنت برزیل حضور پیدا کنیم اما در این دوره شرکت کردیم و از کمیته فوتسال، فدراسیون فوتبال و دبیرکل تشکر می‌کنم.

شمسایی تاکید کرد: در تورنمنت برزیل به خواسته‌هایمان رسیدیم و اینجا حضور داشتیم که یاد بگیریم تا تیم کامل‌تری شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان با اشاره به برنامه‌های آینده تیم، تصریح کرد: سعی می‌کنیم بازی‌های دوستانه بیشتری داشته باشیم. ۱۵ روز دیگر باید در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در قرقیزستان شرکت کنیم و پس از آن در آذرماه با تلاش رئیس کمیته فوتسال قرار است یک تورنمنت فوتسال برگزار شود، حضور روسیه قطعی شده و با تیم پاراگوئه هم صحبت شده است و پس از آن در قهرمانی آسیا و در ادامه در جام‌جهانی شرکت خواهیم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.