کد خبر : 248917
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 10:13
-

عملکرد عربستانی‌ها در رادار مستقیم سرمربی افغانستان/ مرتضایی سه بازی سعودی‌ها را در سوروکابا آره‌نا دید+ عکس

عملکرد عربستانی‌ها در رادار مستقیم سرمربی افغانستان/ مرتضایی سه بازی سعودی‌ها را در سوروکابا آره‌نا دید+ عکس

تیم‌ملی فوتسال عربستان در تورنمنت برزیل زیر نظر مستقیم سرمربی افغانستان در سالن سوروکابا قرار داشت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حساسیت بازی‌های گروه ب مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا و حضور سه تیم اندونزی، افغانستان و عربستان با توان نزدیک به هم برای صعود به جمع دو تیم راه یافته به دور نهایی جام ملت‌ها، باعث شد تا نصیر صداقت مدیر تیم‌های ملی فوتسال افغانستان، سرمربی ایرانی تیمش را برای مشاهده آخرین وضعیت عربستان راهی برزیل کند.

ماموریت مجید مرتضایی در این سفر تحلیل شرایط عربستان بود؛ اتفاقی که با حضور مرتضایی در هر سه بازی عربستان مقابل برزیل، ژاپن و کلمبیا رقم خورد تا بتواند در آستانه بازی‌های مقدماتی آسیا استراتژی مناسبی را برای رویارویی با این پدیده جدید فوتسال غرب آسیا چاره‌اندیشی کند.

توجه کم‌نظیر مدیر تیم‌ملی افغانستان به موفقیت این تیم در آسیا از اتفاقات جذاب برای فوتسال این کشور همسایه ایران است که روند رو به رشدی را در این تیم با نایب قهرمانی کافا به نمایش گذاشته اما قطعا افغانستان کار آسانی نخواهد داشت زیرا اندونزی در دوران مربیگری هاشم‌زاده متحول شده و عربستان نیز جدای از پیشرفت فنی، در خانه خود میزبان دور گروهی مقدماتی جام ملت‌های آسیا است.

در این شرایط کار افغان‌ها در گروه ب مقدماتی آسیا ساده نیست اما سبک نزدیک فوتسال آنها به فوتسال ایرانی، تکنیک فردی و گروهی و روند رو به جلوی آنها، نوید اتفاقات خوب و شگفتی‌سازی آنها را در خاک عربستان می‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.