کد خبر : 248902
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1402 - 9:05
-

یک اتفاق جالب در برنامه‌ریزی تورنمنت برزیل؛

ژاپن و پاراگوئه، خروس خوان صبح در بازی رده‌بندی!/ تیم‌ملی بعد صبحانه عازم فینال است

ژاپن و پاراگوئه، خروس خوان صبح در بازی رده‌بندی!/ تیم‌ملی بعد صبحانه عازم فینال است

دیدار رده‌بندی تورنمنت شش جانبه میان تیم‌های ژاپن و پاراگوئه صبح زود به وقت محلی برزیل برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تورنمنت شش جانبه برزیل به آخرین روز خود رسیده و امروز به ترتیب تیم‌های ملی ژاپن و پاراگوئه دیدار رده‌بندی و تیم‌های ملی ایران و برزیل بازی فینال را در سائوپائولو برگزار خواهند کرد.

نکته جالب بازی‌های امروز اما در ساعت برگزاری مسابقات است که دیدار رده‌بندی ساعت۷ صبح به وقت برزیل و دیدار فینال ساعت۱۰ صبح به وقت محلی برگزار می‌شود! این بدان معناست که بازیکنان تیم‌ملی ژاپن و پاراگوئه بایست ساعت ۴:۳۰ بیدار شده و حداکثر ساعت ۵:۱۵ صبح هتل را به مقصد سالن ترک کرده و ساعت ۶صبح وسط سالن گرم کنند!

این شرایط باز برای تیم‌های ملی ایران و برزیل قابل تحمل‌تر است چراکه هر دو تیم باید ساعت۱۰ صبح به مصاف هم بروند و می‌توانند حداقل ساعت۸ صبح و پس از صرف صبحانه سبک راهی سالن برگزاری مسابقات شوند اما اینکه ژاپن و پاراگوئه فرصتی برای صرف صبحانه یا حتی زمانی برای هضم آن داشته باشند، نکته پیچیده‌ای است.

در خصوص دلیل این اتفاق در برنامه‌ریزی روز آخر مسابقات، ساعت پخش بازی‌ها در ژاپن و حتی ساعت پرواز تیم‌های شرکت‌کننده برای بازگشت به کشورهایشان عنوان شده اما هر چه که هست باعث شرایطی شده است که در فوتسال تازه و نوظهور به نظر می‌رسد.

گفتنی است دیدار تیم‌های ملی ایران و برزیل ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.