کد خبر : 248957
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 شهریور 1402 - 10:11
-

دعوت فوتسال ایران از پاراگوئه برای دیدار تدارکاتی/ دیدار با روسیه تورنمنت می‌شود؟

دعوت فوتسال ایران از پاراگوئه برای دیدار تدارکاتی/ دیدار با روسیه تورنمنت می‌شود؟

تیم‌ملی فوتسال پاراگوئه برای بازی تدارکاتی مجدد دعوت شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم‌ملی فوتسال ایران طی روزهای گذشته در تورنمنت برزیل شرکت کرد و روز گذشته با شکست مقابل برزیل، به نایب قهرمانی این مسابقات رسید. پاراگوئه یکی از تیم‌هایی بود که همانند کلمبیا و ژاپن،‌ در راه صعود شاگردان وحید شمسایی به فینال مغلوب تیم کشورمان شد.

رئیس کمیته فوتسال و مربیان تیم‌ملی ایران در حاشیه این تورنمنت، رایزنی‌هایی با کادر فنی پاراگوئه داشتند و این تیم را به ایران دعوت کردند.

با توجه به اینکه ملی‌پوشان کشورمان قرار است روزهای ۲۷ و ۲۸ آذر ماه در تهران به مصاف تیم ملی روسیه بروند، کادر فنی تیم ملی ایران در نظر دارد تورنمنت سه‌جانبه‌ای به همراه پاراگوئه تدارک ببیند.

رئیس کمیته فوتسال و مربیان تیم‌ملی، ارائه این پیشنهاد را به کادر فنی روسیه نیز اعلام کرده‌اند و در صورتی که کارها به‌خوبی پیش برود، ایران در فیفادی آذر مقابل تیم‌های ملی روسیه و پاراگوئه صف‌آرایی می‌کند. در صورتی که روس‌ها با حضور در تورنمنت مشترک به همراه پاراگوئه موافقت نکنند و پاراگوئه به پیشنهاد ایران چراغ سبز نشان بدهد، دیدار شاگردان شمسایی با تیم‌های ملی این دو کشور به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.