کد خبر : 249068
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 13:59
-

اختصاصی‌ Fut5al ؛

جزئیاتی جذاب از قرارداد ازبکستان با ونانسیو لوپز

جزئیاتی جذاب از قرارداد ازبکستان با ونانسیو لوپز

فدراسیون فوتبال ازبکستان به نکات ویژه‌ای در قرارداد با مربی مشهور اسپانیایی فوتسال جهان توجه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، فدراسیون فوتبال ازبکستان چند سالی است که توجه ویژه‌ای به رشد و توسعه فوتسال داشته و با برگزاری و شرکت در تورنمنت‌های مطرح فوتسال جهان زمینه پیشرفت تیم‌ملی فوتسال خود را فراهم آورده است. 

 

ازبکستانی‌ها پس از اردوها و بازی‌های اروپایی و تنه به تنه شدن با بزرگان فوتسال جهان، حالا یکی از بهترین مربیان و تئوریسین‌های فوتسال جهان را که سابقه دو بار قهرمانی در اروپا و نایب قهرمانی جام‌جهانی را با اسپانیا در کارنامه دارد به عنوان سرمربی برگزیده‌اند. 

 

فدراسیون فوتبال ازبکستان در قرارداد یکساله خود با ونانسیو لوپز که در فاز اول تا پایان جام‌جهانی ۲۰۲۴ تنظیم شده، تربیت و به روزرسانی دانش مربیان داخلی، توسعه سیستم تامین بازیکنان فوتسال از طریق استعدادیابی برای تیم‌های ملی پایه، توسعه زیرساخت‌ها و همچنین جهت‌گیری‌های سازمانی و ارائه راهکارهای استراتژیک برای آینده فوتسال ازبکستان را گنجانده است. 

 

نکته جالب‌تر اینکه ونانسیو لوپز در طول حضور خود در ازبکستان هیچ دستیاری از اسپانیا به همراه نخواهد داشت و با همین کادرفنی فعلی ازبکستان کارش را برای انتقال دانش و تجربیات دنبال خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.