کد خبر : 249122
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1402 - 18:12
-

هفته هفتم لیگ‌برتر فوتسال؛

مس نبازها را برد/ کراپ مقابل مقاومت البرز تمرین گلزنی کرد/ تکرار پیروزی‌های پرگل بندری‌ها برابر سن‌ایچ/ برتری گهرزمین در دربی کرمان

مس نبازها را برد/ کراپ مقابل مقاومت البرز تمرین گلزنی کرد/ تکرار پیروزی‌های پرگل بندری‌ها برابر سن‌ایچ/ برتری گهرزمین در دربی کرمان

شش دیدار در اولین روز از هفته هفتم لیگ‌برتر فوتسال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در اولین روز از هفته هفتم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور که در شهرهای تبریز، ساوه، ساری، بندرعباس، الوند و سیرجان برگزار می‌شد یکی از جذاب‌ترین دیدارها تقابل مس و فرش‌آرا بود.

در این بازی که با استقبال گسترده پرشورها در سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌شد مس سونگون در یک شروع طوفانی به دو گل پیاپی در فاصله یک دقیقه شد تا محسن حسن‌زاده تایم بگیرد. فرش‌آرا یک گل را در ادامه جبران کرد اما مس فوق‌العاده سرحال نشان می‌داد و توانست با پیروزی سه بر یک راهی رختکن شود. 

 

در نیمه دوم بازی بیشتر از بحث فنی، حواشی عجیب به چشم آمد چراکه فرش‌آرا معتقد به برهم خوردن تمرکز نیمکت این تیم بدلیل اجتماع تماشاگران آذری پشت نیمکت تیمش بود و به همین دلیل نیز بازی چند بار متوقف شد. این بازی در نهایت با همان نتیجه سه بر یک به پایان رسید. 

 

در الوند، کراپ که با علی افضل در حال بازگشت به جدول لیگ است توانست ارائه‌‌گر فوتسالی متفاوت و هجومی برابر مقاومت البرز باشد. تیم کراپ در نیمه اول برتری خود را به حریف کرجی دیکته کرد و با پیروزی سه بر صفر به رختکن رفت. 

 

کراپ نیمه دوم را هم بلافاصله با گل چهارم شروع کرد تا عطش خود را برای جبران گذشته به نمایش بگذارد‌. تیم افضل به گل پنجم خود نیز توسط احمد اسماعیل‌پور رسید تا بازی با نتیجه ۵ بر صفر به پایان برسد. 

 

شبه دربی کرمان هم از بازی‌های پرهیجان هفته هفتم در استان کرمان بود که در آن تیم قدرتمند حسین افضلی میزبان فولادزرند ایرانیان با چهره جدیدش بود. فولادزرند که موفق شده بود هفته گذشته از مس سونگون ورزقان یقه‌گیری کند به این بازی نیز امیدوارانه پای گذاشت اما گهرزمین سیرجان توانست با دیکته کردن برتری خود با پیروزی یک بر صفر نیمه اول را به پایان ببرد.

در نیمه‌دوم که بدلیل حساسیت بازی‌ با اشتباهات عجیب از سوی هر دو تیم دنبال می‌شد تیم فولادزرند موفق به زدن گل مساوی شد‌ بلکه دربی با تساوی به پایان برود اما گل دوم و لحظه آخری کاپیتان بهروز اسدی از روی نقطه پنالتی ورق را برگرداند تا گهرزمین با نتیجه دو بر یک دربی را به سود خود تمام کند. 

 

در بندرعباس و در حضور هزاران تماشاگر بندری پالایش نفت بندرعباس مقابل سن‌ایچ ساوه قرار گرفت که در دقایق ابتدایی پرگل بود. سن‌ایچ ساوه بلافاصله پس از دریافت گل دروازه‌اش گشوده شد تا نوید یک بازی پرگل از این دیدار همچون دیدار فصل گذشته دو تیم در بندرعباس به گوش برسد.

تیم هادی بزوال در ادامه گل دوم را هم زد تا نشان دهد دنبال کسب تمامی امتیازات خانگی خود است‌. بازی با پیروزی دو بر یک بندری‌ها به نیمه رفت. 

 

در نیمه دوم بدلیل گرمای شدید هوا، سن‌ایچ با کیت دوم خود وارد زمین شد. در این نیمه ساوجی‌ها با به لرزه درآوردن دروازه پالایش نفت کارشان را شروع کردند اما این بندرعباس بود که موفق شد گل‌های سوم و چهارم خود را در فاصله یک دقیقه وارد دروازه حریف کند. اشتباه عجیب رحیمی سنگربان سن‌ایچ در این لحظات بشدت نیمکت سن‌ایچ را ناراحت کرده بود.

تیم اصغری‌مقدم در سه دقیقه آخر بازی روی به بازی پاورپلی آورد تا شانس خود را برای کم کردن اختلاف بیازماید و در جریان بازی توسط مهدی نوروزی و سپندار هم گلزنی کرد اما با گل رحیمی و سعید حاجی‌لری تن در نهایت به شکست ۶ بر ۳ داد. 

 

در ساری مقاومت پوشاک حافظ ساری برابر تیم رضا کردی جواب نداد و ایرالکو در نیمه دوم توانست برتری را از آن خود کرده و با پیروزی ۴ بر ۲ بازی را به پایان ببرد ضمن اینکه در ساوه نیز شهرداری و آناصنعت باجی به هم نداده و با تساوی ۲ بر ۲ کار خود را با تقسیم امتیازات به پایان بردند. 

 

نتایج کامل و جدول بازی‌ها به شرح زیر است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.