کد خبر : 249321
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 14:51
-

بازگشت اسماعیل‌پور به تنظیمات کارخانه+ عکس‌ها

بازگشت اسماعیل‌پور به تنظیمات کارخانه+ عکس‌ها

احمد اسماعیل‌پور در پیروزی این هفته کراپ الوند چهره برتر میدان بود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مدیران کراپ الوند که با به استخدام درآوردن لژیونرهای موفق ایرانی از خارج کشور و سپردن سکان هدایت تیمشان به علی افضل، نماینده قزوین را دوباره به ریل موفقیت بازگردانده‌اند، این روزها در جایگاه ویژه سالن الوند با خیال راحت نظاره‌گر پیروزی های تیم خود هستند.

در بازی با مقاومت البرز که با درخشش بازیکنانی چون سهیل جامدی، علی اکرمی، علی ابراهیمی و … همراه بود بیش از سایرین احمد اسماعیل‌پور به چشم آمد و چهره ویژه میدان بود. لژیونر از چین برگشته کراپ که در اولین بازی خود مقابل مس سونگون با اشتباهات عجیب، به شدت ناآماده، خسته و ناآشنا به شرایط لیگ نشان می‌داد، رفته رفته به تنظیمات اصلی خود بازگشته و در بازی هفته هفتم کراپ مرد شماره یک این تیم قزوینی بود.

اسماعیل‌پور در بازی با مقاومت البرز همه جور تاکتیک افضل را در زمین به نمایش گذاشت و توانست میدان دار بازی برای رسیدن به یک پیروزی پرگل برای کراپی‌ها شود. او که در ادوار مختلف لیگ همواره در میان بالانشینان جدول حضور داشته قطعا تاب پایین جدول را نداشته و می‌رود تا با کراپ جایگاهی در خور نام این باشگاه و همچنین افتخارات خود دست و پا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.