کد خبر : 249305
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 11:09
-

در این سالن لیگ‌برتری دو دست کیت خود را همراه ببرید+ عکس‌ها

در این سالن لیگ‌برتری دو دست کیت خود را همراه ببرید+ عکس‌ها

گرما و شرجی جنوب شرایط عجیبی را برای پالایش نفت بندرعباس و میهمانان این تیم رقم زده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، با وجود فرا رسیدن فصل پاییز آب و هوای بندرعباس در جنوبی ترین نقطه ایران همچنان گرم و شرجی است به گونه‌ای که بازی در این شرایط را تبدیل به یک چالش برای نماینده این شهر و حریفان خود کرده است.

طبیعتا که انجام تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی بازیکنان بندری در این آب و هوا از آنها چهره مقاوم‌تری نسبت به تیم‌های حریف در بازی‌های خانگی خود می‌سازد اما نبود سیستم سرمایشی مناسب در سالن فجر بندرعباس تاب و توان را از همه بریده است.

سالن فجر که توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی اداره می‌شود علیرغم وعده‌های بسیار از سوی ورزش و جوانان استان هرمزگان همچنان دچار نقص جدی در سیستم برودتی خود است تا در بازی هفته هفتم پالایش این بار صدای تماشاگران معترض نیز به گوش برسد؛ همانگونه که هادی بزوال سرمربی پالایش نفت نیز مکررا در هر مصاحبه بعد بازی خود نسبت به این موضوع ابراز ناراحتی کرده و انتظار تغییری در آن را می‌کشد.

گزارشگر بندری بازی نیز در بخشی از گزارش بازی پالایش و سن‌ایچ ساوه به این نکته اشاره کرده و خواستار تعیین تکلیف سالن فجر شد چراکه در صورت محول کردن مسئولیت آن به بخش خصوصی یا حتی خود باشگاه‌های بندری به سرعت مشکلات آن برطرف خواهد شد.

تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در بازی با پالایش نفت بندرعباس به دلیل تعریق فوق العاده زیاد بازیکنان از هر دو کیت خود استفاده کرد و در هر نیمه یک دست لباس متفاوت بر تن کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.