کد خبر : 249286
تاریخ انتشار : شنبه 1 مهر 1402 - 0:44
-

کشاورز: هواداران ما را تنها نگذارند/با غیبت ملی‌پوشان تیمی نصف و نیمه داشتیم/سفیر شایستگی رتبه سوم را دارد

کشاورز: هواداران ما را تنها نگذارند/با غیبت ملی‌پوشان تیمی نصف و نیمه داشتیم/سفیر شایستگی رتبه سوم را دارد

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در ارتباط با دیدار هفته هفتم در برابر سفیر گفتمان تهران گفت: از این تیم شناخت خوبی داریم و می‌دانم که تیم جوان آن‌ها تا اینجای لیگ عملکرد خوبی داشته و امیدوارم روز شنبه با حمایت هواداران بتوانیم پیروز شویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، محمد کشاورز  پیرامون شرایط تیمش و بازگشت ملی‌پوشان متعدد به تمرینات، اظهار داشت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم، مقداری نگرانی بابت بازیکنان ملی‌پوش داشتیم که خوشبختانه همگی به جمع ما اضافه شدند. هفته گذشته با غیبت ملی‌پوشان تیمی نصف و نیمه داشتیم که اکنون با بازگشت این ۵ نفر از اردوی تیم ملی با تیم کامل برای دیدار با سفیر گفتمان آماده می‌شویم.

وی افزود: روز اول بازگشت آن‌ها ریکاوری را انجام دادیم و پس از آن تمرینات خودمان را به طور جدی ادامه دادیم تا بتوانیم در بازی این هفته ضمن یک عملکرد قابل قبول، با کسب پیروزی دل مردم اصفهان را شاد کنیم.

سرمربی تیم اصفهانی در ارتباط با دیدار این هفته در برابر تیم سوم جدول و ارزیابی خود از این دیدار گفت: از سفیر گفتمان شناخت خوبی داریم. می‌دانم که آن‌ها تیم جوانی در اختیار دارند، ضمن این که به نظرم با عملکردی تا اینجا داشته‌اند شایستگی رتبه‌ سوم را دارند. امیدوارم که بتوانیم با یک بازی خوب و تماشاگرپسند از سد این تیم نیز گذر کرده و صدر را حفظ کنیم.

وی خواسته خود از هواداران را اینگونه بیان کرد: از هواداران اصفهانی انتظار و درخواست دارم روز شنبه نماینده شهر خودشان را در برابر حریف تنها نگذارند و با حضور خودشان به بازیکنان جوان ما انگیزه بدهند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پاکزاد شنبه , ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۵:۴۶

آقای کشاورز ،نه شما اصفهانی و دلسوز مردم اصفهان و تیم اصفهان هستید و تیم گیتی پسند با آن عملکرد و رفتاری که نسبت به عامه مردم ذات از نظر مردم تیم اصفهانی تلقی میشود ،پس انتظار طرفداری از سوی مردم اصفهان را نداشته باشید.