کد خبر : 250005
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 18:08
-

شمسایی: با ۱۴بازیکن راهی قرقیزستان می‌شویم/ همه تیم‌ها را به چشم برزیل می‌بینیم

شمسایی: با ۱۴بازیکن راهی قرقیزستان می‌شویم/ همه تیم‌ها را به چشم برزیل می‌بینیم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: ۱۲ مهر با ۱۴ بازیکن راهی قرقیزستان می‌شویم تا در انتخابی جام‌ملت‌های آسیا به میدان برویم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، وحید شمسایی با اشاره به شرایط تیم ملی فوتسال ایران، تاکید کرد: اردوی انتخابی جام‌ملت‌های آسیا آغاز شده و خودمان را برای حضور در این رویداد آماده می‌کنیم.

وی ادامه داد: بعد از سه روز تمرین دوازدهم مهرماه راهی قرقیزستان خواهیم شد تا برای دیدار با تیم‌های مالدیو، لبنان و میزبان آماده شویم. در حال حاضر ۱۶بازیکن در اردو هستند که در نهایت با ۱۴بازیکن در این رقابت‌ها به میدان خواهیم رفت.

او یادآور شد: بازی ایران برابر حریفان خود در روزهای ۱۵، ۱۷و ۱۹ مهرماه خواهد بود، نکته مهمی که من به دنبال آن هستم این است که باید در ذهن بازیکنان این را تداعی کنیم که مهم نیست حریف ما چه تیمی خواهد بود، مهم آن است که با همان انگیزه‌ای که به مصاف برزیل می‌رویم به سایر رقابت‌ها نگاه کنیم و هر بازیکنی که این انگیزه و تلاش را داشته باشد با ما خواهد بود.

شمسایی در مورد بازیکنان شاغل در خارج از کشور هم گفت: لژیونرها با صلاحدید کادر فنی به ما اضافه می‌شوند و تلاش همه ما این است که بهترین نتایج را بگیریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.