کد خبر : 250094
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مهر 1402 - 19:06
-

رضا ناصری از دغدغه‌هایش در رشته فوتسال گفت/ هشدار: به تیم ملی نرسید، در جام‌جهانی ضربه می‌خورد

رضا ناصری از دغدغه‌هایش در رشته فوتسال گفت/ هشدار: به تیم ملی نرسید، در جام‌جهانی ضربه می‌خورد

سنگربان سابق تیم ملی فوتسال می گوید که اگر به این رشته رسیدگی نشود، تیم ملی در جام جهانی ضربه می خورد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، رضا ناصری سنگربان سابق تیم ملی فوتسال ایران و تیم‌های مختلفی از جمله استقلال و پرسپولیس که سابقه کسب عنوان بهترین دروازه‌بان آسیا را هم دارد، در گفتگویی که با خبرنگار ما داشت، از دغدغه هایش برای موفقیت تیم ملی فوتسال در جام جهانی گفت.

ناصری در ابتدای صحبت هایش می گوید: ما لیگ پویا و خوبی داریم ولی چرا نباید لیگ فوتسال ما به مانند گذشته تیتر یک رسانه ها باشد؟ مگر بازیکنان ما در این فوتسال چه چیزی نسبت به بقیه کمتر دارند؟ مگر آنها از کشور دیگری آمده اند؟ این بازیکنان نسل قهرمان سال های پیش هستند و چرا باید رقم قرارداد آنها پایین باشد.

او ادامه داد: مسافرکشی شغل بدی نیست ولی چرا باید پیشکسوت سابق تیم ملی فوتسال برای معاش زندگی اش به مسافرکشی روی بیاورد؟ من این هشدار را می دهم که فوتسال مثل والیبال نشود. اصلا چرا من باید عضو هیئت رئیسه و مدرس رشته دیگری باشم و از فوتسال فرار کنم؟

سنگربان سابق تیم ملی فوتسال گفت: من چندین سال برای تیم ملی کشورم بازی کردم که منتهی نمی گذارم چون وظیفه ام بود و با عشق برای وطنم بازی کردم ولی چه کسی آمد تا از تجربه من استفاده کند؟

ناصری صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: حرف من این است که علی رغم پتانسیل بالایی که بازیکنان ما دارند، اما اگر فوتسال ما بر همین منوال پیش برود، نه تنها نتیجه نمی گیرد بلکه به قهقرا می رود.

او گفت: من در هر دو تیم فوتسال استقلال و پرسپولیس بازی کرده ام ولی چرا شهر تهران تیم قدرتمندی ندارد که هواداران را به سالن ها بکشاند؟ تیم هایی که الان به عنوان نماینده پایتخت بازی می کنند، تیم های معمولی هستند. چرا نباید تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس در فوتسال باشند که تماشاگر را به سالن ها بکشانند.

پیشکسوت فوتسال می گوید: در دوره ما و در رقابت های جام رمضان، سالن ها پر بود. آن تیم ها چه شدند؟ فوتسال دومین رشته کشور است و در یک مقطعی حتی نزدیک بود از فوتبال پیشی بگیرد، چه بر سر آن آوردید؟ زمانی که پایتخت یک کشور تیم نداشته باشد، آن رشته رفته رفته افول می کند.

او درباره علت منحل شدن سرخابی ها در این رشته نیز توضیح داد: اجازه ندادند استقلال و پرسپولیس در فوتسال رشد کنند. آن زمان اشخاصی بودند که با حفظ سمت، در کمیته فوتسال پست می گرفتند. طرف در فوتبال عضو یک تیم پرطرفدار بود ولی در فوتسال هم سمت داشت. انگار فوتسال به شغل دوم افراد تبدیل شده بود.

ناصری در پایان گفت: ما در فوتسال توانسته ایم برزیل و اسپانیا را شکست دهیم، این یعنی ما حرف هایی برای گفتن داریم. چرا این رشته را خراب می کنیم؟ من قبلا هشدار داده بودم و الآن نیز هشدار می دهم، اگر به فوتسال کشور نرسیم، در جام جهانی ضربه می خوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.