کد خبر : 250130
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 مهر 1402 - 11:17
-

شمسایی: فرقی ندارد با چه تیمی بازی می کنیم/ به بازیکنانم  هشدار دادم به نام تیم‌ها نباید توجه کرد/شکست تیم ملی امید مقابل هنگ کنگ یک هشدار است

شمسایی: فرقی ندارد با چه تیمی بازی می کنیم/ به بازیکنانم  هشدار دادم به نام تیم‌ها نباید توجه کرد/شکست تیم ملی امید مقابل هنگ کنگ یک هشدار است

سرمربی تیم‌ملی فوتسال گفت: بازیکنان ملی پوش فوتسال نباید به اسم تیم‌ها توجه کنند و آنها را دست کم بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، وحید شمسایی پیش از اعزام تیم ملی فونسال به مسابقات آسیایی قرقیزستان اظهار داشت: بازبکنان ملی پوش در یک اردو ۲ روزه قرار داشتند و امروز هم برای حضور در مسابقات مرحله مقدماتی آسیا و انتخابی جام جهانی عازم قرقیزستان خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم شرایط تمرینی و روحی روانی خوبی دارد و انشاءالله ۴ بازیکن لژیونز هم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در آنجا به تیم ملی ملحق می شوند. ۳ بازی در تاریخ‌های ۱۵، ۱۷ و ۱۹ مهر خواهیم داشت.  

شمسایی درباره ارزیابی اش از حریفان تیم ملی گفت: قطعا تیم‌ها با قدرت در مسابقات حضور پیدا می‌کنند و فرقی ندارد با چه تیمی بازی می کنیم. به بازیکنانم  هشدار دادم به نام تیم‌ها نباید توجه کرد. 

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی باید به فنی و بزرگ بودن خودشان فکر کنند و احساس کنند این مسابقات همان تورنمنت برزیل است و با همان شدت و دقت و با انگیزه بازی کنند.

وی گفت: همین چند شب پیش ملی پوشان تیم ملی فوتبال ما به راحتی بازی را به هنگ کنگ واگذار کردند و حذف شدند. همیشه اسم‌ها بازی نمی‌کنند بلکه تلاش بازیکنان است که باعث پیروزی است و ما باید از این اتفاقات درس بگیریم و با قدرت برای کسب نتیجه مناسب به مصاف حریفان برویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.