کد خبر : 250136
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مهر 1402 - 9:51
-

اصغری مقدم : می‌مانم و تیمم را نجات می‌دهم

اصغری مقدم : می‌مانم و تیمم را نجات می‌دهم

سرمربی تیم سن‌ایچ ساوه معتقد است که اخبار جدایی‌اش حقیقت ندارد و بازیکنانش با تمامی توان آماده دیدارهای آینده می‌باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ، تیم سن‌ایچ ساوه که در سالیان اخیر از مدعیان قهرمانی در لیگ‌برتر فوتسال ایران به شمار می‌‌رود در این فصل در چند پرده دچار اُفت و سقوط شده‌ است و همین مسئله باعث شده که غول‌کُش فوتسال ایران گریبانگیر بحران شود و درگیر شایعاتی باشند که پیرامون هر تیم فانوس بدستی خواهد بود . اصغری مقدم و مردانش ابتدا قربانی قرعه‌های سخت در آغاز لیگ‌برتر شدند که هر تیمی را با توجه به حجم بالای مسابقات از پای در می‌آورد و سپس مصدومیت مهره‌های تاثیرگذار و محرومیت انضباطی بهترین گلزن تاریخ باشگاه، ابرهای سیاه را بالای سر این تیم برافراشته است.

*بازیکن سابق تیم‌ملی و از مربیان مطرح فوتسال ایران، گفت‌وگویی را پیرامون شایعات اخیر با خبرنگار ما داشته است که در ادامه خواهیم خواند ؛

* از تیمم دِل نخواهم کَند

ابتدا باید بگویم که پس از بدشانسی‌های پُرشمار و نتایجی که مستحق آن نبودیم، تصمیم داشتم استعفا بدهم اما مدیریت باشگاه مخالفت کرد و بازیکنان باعث شدند که در تصمیم خود صرف نظر کنم . اینکه اخباری پیرامون جدایی ام نشر داده شده، به هیچ عنوان حقیقت ندارد . 

* فیلم بازی‌های ما را تماشا کنید

با تمامی احترامی که برای حریفان خود قائل هستم، باید بگویم حتما نگاهی به بازی‌های گذشته ما داشته باشید . در تمامی مسابقاتی که شکست خوردیم، به جرات می‌توانم بگویم که تیم برتر میدان بودیم . کافی است که به دیدار قبلی تیم ما و کراپ نگاه کنید . موقعیت‌های پُرشمار سن‌ایچ به هدر رفت و حریف ما با کمترین فشار، بهترین نتیجه را به نفع خود پایان داد . اما من همیشه شکست ها را گردن می‌گیرم و باید در ادامه راه بهتر از این نشان دهیم .

* محرومیت و مصدومیت ما را یقه کرد

بهترین گلزن خود را به علت محرومیت در اختیار نداریم و همچنین چند مصدوم که از مهره‌های مهم ما محسوب می‌شوند، دست ما را خالی کرده است . جوانگرایی کرده‌ایم و باید تاوان آن را هم بپردازیم . قطعا با توجه تعطیلات و سَبُک شدن قرعه‌ها در ادامه مسابقات، تیم ما را به شرایط ایده‌آل باز می‌گرداند . من اینجا هستم تا روزهای خوبم با سن‌ایچ را تکرار کنم و تیمی که همیشه با آن بهترین نتایج را کسب کردم، از شرایط فعلی نجات دهم . در ادامه جای دارد از زحمات و اعتماد مهندس باقری مدیرعامل باشگاه تشکر کنم . 

*تیم سن‌ایچ ساوه با شش امتیاز در جایگاه یازدهم جدول حضور دارد و در هفته‌نهم لیگ برتر فوتسال ، مهمان تیم مقاومت البرز خواهد بود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

جناب اصغرى مقدم شما هم تیم را بد بستید و هم بد بازى کردید و نتیجه نگرفتند ولى متاسفانه فقط بهانه آوردید و از این بِه بعد توانایی انجام کارى ندارید بهتر بود خوتان میرفتید تا اخراج نشوید