کد خبر : 250204
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 10:00
-

ایران مالدیو به یاد اولین مربیگری شمسایی در تیم ملی

ایران مالدیو به یاد اولین مربیگری شمسایی در تیم ملی

ایران و مالدیو بار دیگر با هم روبرو می شوند. دیداری آشنا برای وحید شمسایی.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم های ملی فوتسال ایران و مالدیو در شرایطی امروز در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا۲۰۲۴ با هم روبرو می شوند که دو تیم سال گذشته نیز در همین بازی ها با هم روبرو شدند و آن دیدار اولین حضور وحید شمسایی روی نیمکت تیم ملی ایران بود. دیداری که ایران با برتری ۱۷ بر صفر مقابل این تیم ، برد فوتبالی ها را تداعی کرد.

آن بازی روز یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ در همین سالن بیشکک آره نا قرقیزستان برگزار شد و شاگردان وحید شمسایی ۱۷ بار حریف نگون بخت خود را گلباران کردند.

وحید شمسایی در اولین تجربه سرمربیگری خود تیم‌ملی ایران را با ترکیب اولیه مسعود محمدی (گلر)، محمدرضا سنگ‌سفیدی، مسلم اولادقباد، حسین طیبی و مرتضی عزتی به میدان فرستاد و این نیمه را با پیروزی ۷گله به پایان رساند. تیم ملی در نیمه دوم با ترکیب سعید مومنی (گلر)، مسلم اولادقباد، حمزه کدخدایی، علیرضا رفیعی‌پور و سعید احمدعباسی بازی کرد و توانست در نهایت با پیروزی ۱۷ بر صفر در روز گلزنی پرفروغ طیبی کاپیتان جدید تیم‌ملی و سعید احمدعباسی هر کدام با چهار گل خودنمایی کند. 

گل‌های ایران در این بازی پرگل را حسین طیبی (۴ گل)، سعید احمدعباسی (۴ گل)، سالار آقاپور (۲ گل)، حمزه کدخدایی (۲ گل)، مسعود یوسف (۲ گل)، محمدحسین درخشانی، مهدی کریمی و علیرضا رفیعی‌پور به ثمر رساندند.

تصاویری از این دیدار را مشاهده کنید:

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.