کد خبر : 250231
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 23:28
-

اختصاصی Fut5al از گروهB مقدماتی آسیا؛

بازی افغانستان- عربستان ۲۴ساعت به تعویق افتاد!/ کارشکنی یا اهمال در صدور ویزای افغانستان؟

بازی افغانستان- عربستان ۲۴ساعت به تعویق افتاد!/ کارشکنی یا اهمال در صدور ویزای افغانستان؟

دیدار تیم‌های ملی افغانستان و عربستان در مقدماتی آسیا با ۲۴ساعت تاخیر برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در شرایطی که از مدت‌ها قبل مشخص شده بود که عربستان میزبان گروهB از دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا است، تعلل یا کارشکنی در صدور روادید افغانستان باعث شد تا تیم مجید مرتضایی بامداد شنبه وارد شهر دمام عربستان شود. 

 

بر اساس پیگیری‌های Fut5al، افغانستان که از دو هفته پیش در بانکوک اردو زده بود و قرار بود سه روز پیش به عربستان سفر کند، همچنان تا جمعه شب چشم‌ انتظار دریافت روادید بود تا در نهایت این روادید در آخرین لحظات صادر و افغان‌ها صبح روز بازی با عربستان وارد شهر دمام شدند. 

 

اعتراض افغانستان اما با دلجویی و عذرخواهی میزبان همراه شد و با هماهنگی صورت گرفته آنها با کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بر این شد که دیدار امروز عربستان و افغانستان با ۲۴ ساعت تاخیر به فردا موکول‌ شده و در روز یکشنبه برگزار شود. به همین دلیل نیز دیدار اندونزی و ماکائو تنها دیدار برگزار شده امروز (شنبه) در شهر دمام بود که با پیروزی ۱۲ بر صفر اندونزیایی‌ها به پایان رسید. 

 

به این ترتیب، دیدار عربستان و افغانستان با تغییر برنامه، عصر فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد و دو تیم بدون استراحت بلافاصله روز دوشنبه دومین دیدار خود را در مرحله مقدماتی فوتسال جام ملت‌های آسیا برگزار خواهند کرد‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس پنجشنبه , ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۰۶

برد وباخت تیم افغانستانی بما چه مربوطه