کد خبر : 250249
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 14:52
-

بازیار و تلاش برای بازیابی پیراهن ملی+ عکس‌ها

بازیار و تلاش برای بازیابی پیراهن ملی+ عکس‌ها

محمد حسین بازیار با انگیزه بالا برای بازپس‌گیری سهمیه بندری‌ها در تیم‌ملی مشغول به تمرین است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، محمد حسین بازیار با پوشیدن پیراهن تیم‌ملی ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا در کویت، اولین بندری تاریخ فوتسال بود که با تیم فوتسال بزرگسالان ایران در آسیا به میدان رفت. این بازیکن گلزن بندری همچنین با تیم‌ملی ایران به برزیل رفت و تنه به تنه شدن با بزرگان فوتسال جهان را نیز تجربه کرد.

بازیار که بدلیل سرماخوردگی با ضعف شدید برای تیمش مقابل سفیرگفتمان تهران حاضر شده و با قرص و سرم به این بازی رسیده بود، امیدوار بود که در اردوی تیم‌ملی بتواند به بهبودی کامل و شرایط آرمانی جسمانی بازگردد اما او نیز همچون علی اکرمی نتوانست سرماخوردگی را به طور کامل پشت‌سر بگذارد تا جواز سفر به قرقیزستان را از کف بدهد.

این ملی‌پوش پالایش نفت بندرعباس اما این روزها بدون تاثیرپذیری منفی از دوری از تیم‌ملی با انگیزه در حال تمرین با تیم باشگاهی خود است تا با درخشش در ادامه لیگ بتواند بار دیگر نظر وحید شمسایی را جلب کند و پیراهنش را بازپس بگیرد. اتفاقی که امیرحسین دهقانی نیز برای آن انگیزه دارد و تلاش می‌کند تا با رفع مصدومیت خود ابتدا به تمرینات باشگاهی بازگشته و سپس برای رسیدن به پیراهن تیم‌ملی به عنوان یک چپ پای تخصصی با رقبای خود به رقابت بپردازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.