کد خبر : 250265
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 16:05
-

سوپرلیگ فوتسال زنان به تعویق افتاد

سوپرلیگ فوتسال زنان به تعویق افتاد

دبیر سازمان لیگ فوتسال از تعویق رسمی برگزاری سوپرلیگ فوتسال زنان برای دومین بار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، علی رغم اینکه قرار بود دومین دوره از مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان از روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه آغاز شود؛ حالا در فاصله چهار روز تا شروع این رقابت‌ها، دبیر سازمان لیگ فوتسال از تعویق در برگزاری این رقابت‌ها می‌گوید.

احسان کامیانی گفت: متاسفانه علی‌رغم اینکه تنها چهار روز تا شروع رقابت‌ها مانده است؛ هنوز هیچکدام از ۱۰ تیم حاضر در سوپرلیگ، مدارک خود را تکمیل نکرده‌اند و با این شرایط ما قادر به برگزاری این رقابت‌ها نیستیم.

او افزود: آخرین مهلتی که برای باشگاه‌ها در نظر گرفته‌ایم که مدارک خود را تحویل سازمان لیگ بدهند؛ روز شنبه ۲۲ مهر ماه است و اگر تیمی این کار را در موعد مقرر انجام ندهد؛ از جدول رقابت‌ها کنار خواهد رفت.

کامیانی در خصوص علت اصلی تعویق دوباره در برگزاری این رقابت‌ها گفت: مشکل اصلی دو تیم پیکان و نصر فردیس هستند که علی رغم پیگیری‌های سازمان لیگ فوتسال، حتی به تلفن‌های سازمان پاسخ نمی‌دادند که رسما اعلام کنند آیا قرار است در لیگ آتی حضور داشته باشند یا خیر. سایر ۸ تیم پاسخگو هستند و حتما در لیگ حضور خواهند داشت. تلاش ما هم این است که این مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

دبیرکل سازمان لیگ فوتسال در پایان گفت: همان تیم‌هایی که می‌گفتند از تعویق اولیه مسابقات ناراحت هستند، حتی یکی از این تیم‌ها مدارک خود را بارگزاری نکرده است و این ایرادی است که به باشگاه‌ها وارد می‌دانیم. اما در پایان امیدواریم راس تاریخی که برای سومین بار تعیین می‌کنیم، این مسابقات با کیفیت مطلوب همیشگی برگزار شود و باشگاه‌ها نهایت همکاری را برای برگزاری یک لیگ حرفه‌ای داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.