کد خبر : 250283
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1402 - 23:03
-

در دیدار معوقه مرحله گروهی مقدماتی آسیا رقم خورد؛

پیروزی مهم افغانستان مقابل عربستان میزبان/ تیم مرتضایی نصف راه صعود را طی کرد

پیروزی مهم افغانستان مقابل عربستان میزبان/ تیم مرتضایی نصف راه صعود را طی کرد

تیم‌ملی فوتسال افغانستان مقابل عربستان سعودی به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم‌ملی افغانستان که بدلیل مشکلات در صدور روادید تنها یک روز پیش از دیدار با عربستان سعودی فرصت برای آماده‌سازی در دمام را داشت، امشب در اولین دیدار در گروهB مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا موفق شد با نتیجه سه بر دو برابر تیم میزبان پیروز شود. 

 

افغان‌ها که با حمایت کامل نصیر صداقت مدیر تیم‌ملی کشورشان، از اردوی موفق و بازی تدارکاتی در بانکوک گرفته تا اعزام مرتضایی به برزیل برای آنالیز عربستان، چیزی برای موفقیت کم نداشتند، امشب موفق شدند برتری خود را در همان نیمه اول به حریف میزبان دیکته کرده و با پیروزی سه بر یک راهی رختکن شوند. 

 

تیم مجید مرتضایی در نیمه دوم تمرکز بیشتری بر روی کار دفاعی داشت و چشم به اشتباهات عربستان داشت و در نهایت هم موفق شد با پیروزی سه بر دو از زمین خارج شود و به سه امتیاز ارزشمندی دست پیدا کند‌. 

 

گفتنی است تیم‌ملی فوتسال افغانستان در صورت پیروزی بسیار محتمل برابر ماکائو در دیدار آخر خود از شانس بسیار بالایی برای صعود به دور نهایی فوتسال جام ملت‌های آسیا برخوردار خواهد بود و چنانچه موفق به کسب یک تساوی برابر اندونزی شود نیز صعودش را قطعی‌تر خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 28 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بکتاش رحمانی دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۵۰

زنده باد شیران خراسان 👍💪🇦🇫

یاشار دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

جانم ایرانم

ناشناس دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۴۷

آفرین برای تیم آفغانیستان عزیزم امید وارم همیشه موفق باشین

ناشناس دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

خوبه دیگه همه چی از ایران به کام افغان از مربی گرفته تا سالن و امکانات دیگر مجانی حتی بازیکن های افغانی در ایران ساکنن

압둘라 دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

چرا اینقدر پست و نژاد پرست هستی کاش افغانستان آباد و آزاد می‌بود که بازی کنان خارجی نیومد بازی میکرد اروپا بیشترین بازی کنان خارجی دارد فقد از دنبال اتوبوس رونالدو بدوید و داخل دست شوی قایم شوید

ایرانی دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

اگه رونالدو افغانستان میرفت چند نفر پشت اتوبوس و توی دستشویی کشته میداد. ؟

ناشناس سه شنبه , ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۳:۳۹

حالا ما دنبال رونالدو دویدیم شما افغانیا که هواپیما ندیدین چرا دنبال آمریکایی ها موقع تخلیه افغانستان از بال هواپیما بالا رفتین،😂😂😂😂فعلا دارین تو ایران دستشویی پاک میکنید ساکت بشینید

ناشناس دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

کنده کاری می دانی

بابک دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

بعضیا مثل آدمای مسن و پیر فقط قر الکی میزنن، بدون اینکه از چیزی سر در بیارن، تو همه چیز سرک میکشن

رضا دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

انشاءالله که به همان چیزی که حق تان است برسیدخدا پشت پناهتان

زضا دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

خدا پشت پناهتان

압둘라 دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

زنده باد تیم ملی فوتسال افغانستان انشالله قهرمانی جام ملتها آسیا از افغانستان است .برد افغانستان برابر عربستان تقدیم ملت شریف افغانستان 🇦🇫🇦🇫🇦🇫🇦🇫

عزیزی دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

ماشاءالله قهرمانان انشاءالله که همیشه سربلند باشید موفقیت شما خوشحالی ماست

امید دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

قوی شدن همسایگان درهمه ی زمینه ها به نفع

حمیدرضایی دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

افرین قوی شدن همسایه واباد شدن به نفع ماست افقانستان افرین

حسین دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

همین که روی این سعودی های پررو رو‌کم‌کردید خوبه

رصاجوادی دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴

وای چقدر خوشحال شدم ازخوشحالی دارم گریه میکنم …….ناموسن ولمون کنین کم افغانی چپو‌راستمونو گرفته حالا دیگه باید ذوق تیمشونم بکنیم خداوکیلی. دست بردارین حداقل بگین تیم از یه محله ایران بهتر اینا که همچیشون تو ایرانه …ازجیب منو ملت بدبخت ایران به کام افغانیها ……اینا ازایران برن …خداکنه بشن قهرمان جهان …

نژادپرست فقط یک کلمه سه شنبه , ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۰۳

فقط یک کلمه ،،،نژادپرست،،،

رامین دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

باریکلا افغانستان
هرچند نظرم راحت تر میتونستن ببرن فقط
دوستان نظریه الگوی توسعه نظری در مورد عربستان ندارن

بابک دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

آفرین، باعث افتخار برای ما و هموطن های خودتون هستید.

ناشناس دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴

مرگ بر نژادپرستی

ی سه شنبه , ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۱۶

ما ک یه روزی میریم انشالله اون وقت این نژد پرستا چیکار میخوان بکنن

Ali دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳

بوی سوختگی میاد 🤣🤣🤣

ناشناس دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

همون مونده پشت تیم افغان هم باشیم بابا دست از سره ایرانیها بردارید

ناشناس دوشنبه , ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

آفرین تیم قهرمان افغانستان و اینم برای نژاد پرستان حسود هرگز نیاسود

بانو مریم سه شنبه , ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۵۳

چرا ایرانی ها لج شون گرفته ؟
حسودا

ناشناس سه شنبه , ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۴۹

هموطن خداپشت وپناهت به امید موفقیت های بعدی وآزادی واحدی آبادی وطن

ناشناس سه شنبه , ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

افغانها برن کشور خودشون مسابقه بدن ،طالبان هم همایتشون میکنه ایران رو خالی کنید