کد خبر : 250383
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 14:11
-

دلیل تعویق سوپرلیگ زنان، کوتاهی تیم‌ها/اصولی: امیدوارم هر چه سریعتر وارد عمل شوند

دلیل تعویق سوپرلیگ زنان، کوتاهی تیم‌ها/اصولی: امیدوارم هر چه سریعتر وارد عمل شوند

رئیس کمیته فوتسال طی مصاحبه‌ای به تعویق سوپرلیگ فوتسال بانوان و همچنین انحلال تیم فوتسال زنان پیکان واکنش نشان داد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، در حالی که مقرر شده بود دومین دوره از مسابقات سوپرلیگ فوتسال زنان در روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه استارت بخورد ، اما در فاصله چند روز تا شروع این رقابت‌ها، دبیر سازمان لیگ فوتسال از تعویق در برگزاری این رقابت‌ها خبر داد .

احسان اصولی ، رئیس کمیته فوتسال و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ، پیرامون تعویق سوپرلیگ فوتسال بانوان و همچنین انحلال تیم فوتسال زنان پیکان گفت: سوپرلیگ فوتسال بانوان سال گذشته با شرکت هشت تیم پیگیری شد و در فصل جدید نیز با حضور ده تیم این رقابت‌ها کلید خواهد خورد. متاسفانه تا به این لحظه تعدادی از تیم‌ها در کارهای ثبت‌نام و قراردادهای خود کوتاهی نموده اند که باعث گردیده سوپرلیگ بانوان به تعویق افتاده شود . 
او ادامه داد: علی‌رغم پیگیری‌هایی که همکاران بنده در سازمان لیگ فوتسال داشته اند و با مکاتبات و تماس‌هایی که انجام شده است، اما همچنان اقداماتی از سوی تیم‌ها صورت نگرفته است و امیدواریم که نمایندگان تیم‌ها در طی روزهای هر چه سریع‌تر پِیرو تیم‌داری خود در سوپرلیگ بانوان وارد عمل شوند.

همچنین انحلال تیم فوتسال زنان باشگاه پیکان، باری دیگر نگرانی‌ها را در ورزش بانوان الخصوص در فوتبال و فوتسال زنان به همراه داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.