کد خبر : 250381
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مهر 1402 - 13:30
-

صبوری:گهر زمین سیرجان در خانه تیم خطرناکی است

صبوری:گهر زمین سیرجان در خانه تیم خطرناکی است

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم گفت: تیم گهر زمین سیرجان بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی دارد و در بازی های خانگی خود همیشه خطرناک ظاهر می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، حسین صبوری اظهار داشت: برای مسابقه این هفته لیگ برتر فوتسال شرایط بازی به گونه است که دیدار ما در زمین حریف است و دشوار خواهد بود و اولین هفته از مسابقات است که ابوالقاسم عروجی بازیکن مطرح خود را در اختیار نداریم.

وی ابراز داشت: هفت بازیکن ما بتازگی همراه با تیم امیدهای آناصنعت قم در مراغه حضور داشتند و امروز و فردا جلسات تمرینی ما با شرکت کامل نفرات تیم برگزار می شود.

وی بیان کرد: با توجه به این که کمبود نفرات در تیم را داشتیم تمرینات ما در هفته اخیر تحت تاثیر قرار گرفت.

صبوری افزود: گهر زمین تیم خوب و پر مهره ای است و زمین این تیم شرایط خاصی دارد و بازی به خاطر کف پوش زمین تیم میزبان شرایط سختی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: آنا صنعت قم نیز نتایج خوبی داشته است و در بازی گذشته نتیجه خوبی مقابل تیم پر مهره مس سونگون در خانه گرفتیم و از کسب امتیاز مقابل گهر زمین سیرجان ناامید نیستیم.

وی افزود: بازیکنان ما با غیرت و تعصب بازی می کنند و امیدواریم بازی تماشاگر پسند و خوبی مقابل حریف این هفته خود داشته باشیم.

دیدار تیم های گهر زمین سیرجان و آناصنعت پاسارگاد قم از چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتسال روز جمعه هفته جاری در سیرجان برگزار می شود.

آناصنعت پاسارگاد قم هم اکنون با ۱۵ امتیاز در رده چهارم و گهر زمین سیرجان با ۱۴ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.