کد خبر : 250630
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 مهر 1402 - 18:20
-

هفته نهم لیگ‌برتر فوتسال؛

عبور مس از حافظ ساری با شش گل/سه امتیاز نفس‌گیر صدرنشین مقابل فرش‌آرا/ غلبه پالایش نفت بر تفکرات بندری زرند/ گهرزمین بازی شش امتیازی را برد/ ظهور کراپ در قواره مدعی+ جدول

عبور مس از حافظ ساری با شش گل/سه امتیاز نفس‌گیر صدرنشین مقابل فرش‌آرا/ غلبه پالایش نفت بر تفکرات بندری زرند/ گهرزمین بازی شش امتیازی را برد/ ظهور کراپ در قواره مدعی+ جدول

هفته نهم لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با انجام ۷ دیدار در شهرهای مختلف به انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، دیدارهای نهمین هفته از لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با نتایج پرگلی همراه بود‌.

در سالن پورشریفی تبریز، مس سونگون ورزقان پس از تساوی هفته گذشته با بازیابی مجدد، دوباره آتش‌بار خود را برای یک پیروزی پرگل مهیا کرده بود و توانست پوشاک حافظ ساری را با شکست سنگینی بدرقه کند.

تیم اسماعیل تقی‌پور در این بازی در ابتدا خیلی زود توسط فرهاد فخیم به گل رسید و در ادامه توانست علیرغم دریافت یک گل از ساروی‌ها، برتری خود را دیکته کند. مس با این پیروزی ریکاوری روحی کرد. 

در اصفهان فرش‌آرا میهمان گیتی‌پسند اصفهان بود. مشهدی‌ها در این بازی یکبار به اشتباه دروازه خود را گشودند اما در بیشتر دقایق بازی فوتسال جذابی را به نمایش گذاشتند که در نیمه اول تاثیری بر نتیجه بازی نگذاشت.

تیم محمد کشاورز در نیمه مربیان کاملا با احتیاط حریف مشهدی را کنترل کرد و اجازه نداد تا برتری‌اش از بین برود. گیتی‌پسند در ادامه بازی توسط کیانوش شیرپور به گل دوم رسید تا خیالش راحت‌تر شود هر چند که تک گل مانی قانع برای فرش‌آرا باز هم این بازی را در لحظات پایانی حساس کرد ولی در نهایت این بازی با پیروزی نفس‌گیر ۲ بر یک گیتی‌پسند در خانه به پایان رسید.

در قزوین کراپ الوند در سیمای فصل گذشته کار خود را بسیار خوب مقابل سفیرگفتمان پدیده این فصل لیگ شروع کرد. تیم علی افضل در این بازی در سیمای یک تیم پیروزی طلب پس از دو گل خود درصدد دفاع از نتیجه برآمد و تنها یکبار دروازه‌‌اش در پاورپلی حریف تهرانی گشوده شد تا در نهایت با پیروزی دو بر یک، سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کند.

بازی شش امتیازی در سیرجان را گهرزمین از آناصنعت قم برد. تیم حسین افضلی در این بازی که بدلیل جایگاه نزدیک دو تیم در جدول حساسیت داشت علیرغم دریافت گل زودهنگام، خیلی زود به خودش آمد و توانست با ارائه یک بازی منطقی برابر حریف تکنیکی خود به پیروزی ۷ بر یک دست پیدا کند. درخشش سینا پرکاس درون دروازه سیرجانی‌ها و یکه‌تازی مهدی دهقان‌نژاد در خط آتش این تیم از علل مهم این پیروزی پرگل برای گهرزمین بود. 

نتایج کامل دیدارهای امروز و جدول نهایی مسابقات در پایان امروز در ذیل آمده است:

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.