کد خبر : 250943
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 مهر 1402 - 14:07
-

مربی‌ای که به قولش وفا کرد، خداحافظ قعر جدول !

مربی‌ای که به قولش وفا کرد، خداحافظ قعر جدول !

تیم سن‌ایچ ساوه پس از پنج شکست متوالی سرانجام برابر مقاومت البرز به پیروزی رسید و از انتهای جدول فاصله گرفت .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، جواد اصغری‌مقدم و شاگردانش دالان وحشت را به پایان رساندند و پس از پنج هفته ناکامی و شکست‌های متوالی ، بالاخره به یک پیروزی حیاتی دست پیدا کردند و موفق شدند در دیداری خارج از خانه برابر مقاومت البرز با نتیجه دو بر صفر به برتری برسند تا نقطه پایانی باشد برای تمامی کابوس‌هایی که آن‌ها طی دو ماه اخیر پشت سر گذاشته اند .
برتری سن‌ایچ در این دیدار طی نواخته شدن ضربات ایستگاهی به ارمغان آمد. آن‌ها گل اول را روی کار تاکتیکی از روی ضربه اوت به ثمر رساندند و گل‌دوم را طی حرکت برنامه ریزی شده روی ضربات کرنر ، وارد دروازه مقاومت البرز کردند .

خبر امیدوارکننده پیش از بازی در اردوی ساوجی‌ها پیچید . علی مروتی پس از محرومیت چهار جلسه‌ای و به تعلیق در آمدن نصف دیگر محکومیتش در این بازی به میدان رفت و زَننده هر دو گل تیمش بود تا باری دیگر گلزنی‌اش را به رخ بکشد . فراموش نکرده‌ایم که مروتی جزو چهارگلزن برتر لیگ‌برتر فوتسال در پنج فصل اخیر بوده است.
حمید رشیدی ، دومین دروازه‌بانی بود که سن‌ایچ در این فصل به خدمت گرفت و با نمایش خوبی که ارائه داد، جواب اعتماد اصغری مقدم را داد، اولین کلین‌شیت فصل با واکنش‌های پُرشمار رشیدی برای سن‌ایچی‌ها ثبت شد.

اگرچه نقطه عطف این دیدار، بها دادن به سه بازیکن زیر بیست سال بود. سن ایچ که از مصدومیت دو بازیکن اصلی‌اش رنج می‌برد . در این بازی با شاکله‌ای از جوانان و با تجربه‌ها به میدان رفت .
با این پیروزی و کسب نهمین امتیاز، سن‌ایچ اختلافش را با قعرنشین‌ها به عدد پنج افرایش داد و به منطقه امنی رسید تا با خیالی راحت به بازی‌های باقی‌مانده تا پایان نیم‌فصل فکر کنند.
جواداصغری مقدم پیش از آغاز بازی‌های هفته نهم طی مصاحبه‌ای عنوان کرده بود که در سن‌ایچ می‌ماند و تیمش را نجات می‌دهد  و حالا توانسته به قول خود حداقل تا پایان هفته نهم عمل کند.
تیم سن‌ایچ ساوه در دیدار آینده خود مهمان ایرالکو اراک خواهد بود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.