کد خبر : 251208
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 10:04
-

شاندیزی: برای جام ملت های آسیا برنامه ریزی ویژه ای کرده ایم

شاندیزی: برای جام ملت های آسیا برنامه ریزی ویژه ای کرده ایم

مربی تیم ملی کویت گفت: چند اردو را برنامه ریزی کرده ایم و با تمام توان وارد مسابقات جام ملت های آسیا خواهیم شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال کویت موفق شد با ۳ برد متوالی جواز حضور در جام ملت‌های آسیا را کسب کند. این تیم که با هدایت سید محمد ناظم‌الشریعه در یکسال گذشته متحول شده، حالا نیم نگاهی به تاریخ سازی در قاره کهن دارد.

سرمربی سابق تیم ملی که پیش از کویت نتایج درخشانی هم با تیم ملی عراق کسب کرده بود، حالا چند سالی است که از حمید شاندیزی ستاره سابق فوتسال مشهد در کادرفنی‌اش بهره می‌برد و حساب ویژه‌ای روی دانش این مربی باز کرده تا روزهای بی تکراری را در فوتسال ثبت کند.

شاندیزی که خیلی ها او را بعنوان اولین ستاره فوتسال در مشهد می شناسند، بعد از چند تجربه سرمربی‌گری در ایران سرانجام در کنار ناظم‌الشریعه توانایی‌های فنی خودش را اثبات کرد و پرچم ورزش مشهد را یکبار دیگر در میادین بین‌المللی بلند کرد.

شاندیزی با اشاره به اقداماتی که در کویت انجام دادند گفت: با یک کار کارشناسی و برنامه‌ریزی شده در ابتدا موفق شدیم میانگین سنی تیم ملی این کشور را از بالای ۳۳ سال به زیر ۲۴ سال برسانیم که انصافاً یک تغییر نسل اساسی صورت گرفت و شکرخدا به نتیجه هم رسید. بعد از آن برنامه های خوبی برای آماده‌سازی این تیم داشتیم که متاسفانه آن طور که باب‌میل‌مان بود پیش نرفت.

وی در ادامه افزود: برای بازی‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۳ ماه تمرین کردیم و اردو داشتیم و همزمان کارهای بدنسازی و تاکتیکی را پیش بردیم. قرار بود در شیراز تورنمنتی برگزارشود و در آن حاضر باشیم اما به خاطر شرایط ویژه ای که در شاهچراغ پیش آمد این مسابقات لغو شد. ماهم بر همین اساس برنامه مان را کلا تغییر دادیم و برای چند بازی دوستانه راهی قرقیزستان شدیم. در این کشور دو بازی دوستانه انجام دادیم که باتوجه به شرایط بدنسازی بازیکنان‌مان، از لحاظ نتیجه مورد قبول مان نبود. بعد از آن به ازبکستان رفتیم و با این تیم چند بازی دوستانه انجام دادیم که قدم به قدم بهتر شدیم و انصافا نمایش های بی نقصی را ارائه کردیم. بعد از آن در مرحله مقدماتی مسابقات جام ملت های آسیا موفق شدیم در سه بازی متوالی تیم‌های برونئی، تیمور شرقی و بحرین را شکست دهیم که مسابقه آخر با بحرین بعنوان جدی ترین مسابقه ما بود و عملکرد خوبی داشتیم.مربی تیم ملی کویت در خصوص اهداف و برنامه های شان برای جام ملت های آسیا هم گفت: برای حضور در این مرحله هم برنامه ریزی های کافی و ویژه‌ای را داشتیم و چند اردو را برگزار می کنیم تا با آمادگی کامل وارد این رقابت ها بشویم. واقعیت این است که صعود از مرحله گروهی بعنوان هدف و تارگت ما در این بازه زمانی است اما نیم نگاهی هم به حضور در جمع برترین های آسیا و صعود به جام جهانی داریم. هرچند که باید واقع گرا باشیم و رویاپردازی نکنیم. این توانایی را داریم که در دوره بعدی راهی جام جهانی بشویم اما این دوره کار سختی در پیش داریم و باید منتظر قرعه کشی دور نهایی مسابقات باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.