کد خبر : 251383
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 مهر 1402 - 18:46
-

پیام کاندیدای مرد سال فوتسال آسیا به مسابقات ورزشی مدارس کشور

پیام کاندیدای مرد سال فوتسال آسیا به مسابقات ورزشی مدارس کشور

مسلم اولادقباد در پیامی تصویری شروع مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید را اثرگذار و جدی خطاب کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، مسلم اولادقباد لژیونر ایرانی پالمای اسپانیا و کاندیداهای مرد سال فوتسال آسیا به مناسبت آغاز مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای در پیامی ویدئویی به این رقابت‌ها با تبریک هفته تربیت‌بدنی، دانش آموزان کشور را به جدی گرفتن و حضور در مسابقات مدارس تشویق کرد. 

مسلم اولادقباد خطاب به دانش آموزان شرکت کننده در رقابت‌های ورزشی درون مدرسه‌ای دانش‌آموزان کشور ضمن تبریک آغاز مسابقات مدارس کشور، اظهار کرد: به عنوان کسی که از دل این مسابقات رشد کرده به شما می گویم که من توانستم پیشرفت کنم و بتوانم به اهداف خود در رشته فوتسال دست پیدا کنم. 

 

وی افزود: این مسابقات را جدی بگیرید و با قدرت در این مسابقات حضور پیدا کنید تا توانمندی های خود را به معلمان ورزش خود نشان دهید. 

 

وی اشاره کرد: قدر معلمان ورزش خود را بدانید این افراد می توانند به شما کمک کنند تا توانایی های خود را رشد دهید و در مسیر رشد ورزشی گام بردارید. 

 

اولادقباد بیان کرد: من فعالیت خود را از یک مدرسه در لرستان در شهرستان کوهدشت آغاز کردم، استعداد من در رشته فوتسال شناسایی شد، در مسابقات دانش آموزی قهرمان شدم و در مسابقات جام جهانی شرکت کردم که اکنون نماینده شما و نامزد مرد سال آسیا هستم. 

 

وی عنوان کرد: معتقدم همه دانش آموزان می توانند در حوزه ورزش رشد کنند و جز برترین های آسیا در رشته های مختلف باشند امیدوارم با کمک تمام معلمان ورزش این اتفاق رخ دهد. 

 

این ویدئو در مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی درون مدرسه‌ای و در حضور وزیر آموزش و پرورش و وزیر ورزش و جوانان پخش شد که به شدت مورد استقبال قرار گرفت. 

 

اولاد قباد همچنین این ویدئو را در صفحه شخصی خود بارگزاری کرده است که با حمایت جالب دانش‌آموزان مواجه شده است:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.