کد خبر : 251930
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 11:46
-

سپهر درخشید، بندری ها به زمین آمدند + عکس ها

سپهر درخشید، بندری ها به زمین آمدند + عکس ها

طرفداران جنوبی پیش از بازی دعا می‌خوانند، در حین بازی تیمشان تشویق را می‌کنند و پس از سوت پایان، ناگهان احساسات‌شان می‌ترکد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال، تیم پالایش نفت بندرعباس موفق شد با نتیجه قاطع چهار بر یک برابر حریف بزرگش آنا صنعت قم به پیروزی دست پیدا کند و هفته یازدهم را با کسب این سه امتیاز در جایگاه هشتم پشت سر بگذارد. ستاره این میدان سپهر محمدی دروازه بان پالایش نفت بود که با مهارهای متعدد توپ اجازه خودنمایی به بازیکنان آنا صنعت را نداد. درخشش او باعث شد تا با وجود خلق موقعیت های متعدد توسط حریف پرقدرت قمی، این تیم تنها یکبار موفق به گلزنی شود و در سمت مقابل، پالایش این فرصت را پیدا کند تا با زدن چهار گل، بردی شیرین را بدست آورد.

اما نقطه عطف این دیدار جذاب و پُرگل، حمایت عاشقان سینه‌چاک بندری‌ از تیم محبوبشان بود و پس از به صدا درآمدن سوت پایان، احساسات آن‌ها گُل کرد و جشن بزرگی را در وسط میدان به اجرا گذاشتند‌.

مردان دامن‌پوش و به اصطلاح جنوبی‌ها “لوتی‌ها” با رهبری و ارکستری غلام‌حسین زارعی فردی مشهور دوست‌داشتنی و معروف به “غلام سیاه” که نزد مردمان بندرعباس از محبوبیت ویژه و والایی برخوردار است، که پس از بازی کانون توجهات را با رقص و ساز و دهل، به خود جلب کردند و حسابی برای بازیکنان و مربیان تیم پالایش سنگ تمام گذاشتند.

آن‌ها به ندرت می‌گویند باشگاه من امروز بازی می‌کند بلکه آن‌ها اغلب می گویند ما امروز بازی داریم. در تمامی مسابقات خانگی تیم پالایش نفت بندرعباس، غلامحسین زارعی و دارودسته‌اش در سکوها غوغا بر پا می‌کنند و در تمامی لحظات، سکوها و تماشاگران به وجد می‌آورند.

به جرئت می‌توان گفت لیگ‌برتر فوتسال ایران به همراه تمامی تیم‌هایش تحت تاثیر جَو و زیبایی‌های طرفداران بندری قرار گرفته است، در حدی که همه می‌گویند اینجا شگفت انگیز است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.