کد خبر : 251917
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 10:29
-

پرکاس در گفتگو با Fut5al :

یک هفته بر اساس آنالیز شهرداری ساوه تمرین کردیم/ از سال‌های گذشته آماده‌تر هستم/ می‌خواهیم اتفاقات تاریخی سیرجان را رقم بزنیم

یک هفته بر اساس آنالیز شهرداری ساوه تمرین کردیم/ از سال‌های گذشته آماده‌تر هستم/ می‌خواهیم اتفاقات تاریخی سیرجان را رقم بزنیم

سنگربان گهرزمین سیرجان گفت: هفته گذشته را به طور کامل بر اساس آنالیز شهرداری ساوه تمرین کردیم و شکر خدا به سه امتیاز هم رسیدیم.

سینا پرکاس پس از پیروزی گهرزمین مقابل شهرداری ساوه به پایگاه خبری فوتسال گفت: می‌دانستیم که بازی سختی برابر شهرداری ساوه داریم. آنها یک تیم بسیار خوب با کادر مدیریتی خوب و بازیکنان توانمند هستند که بازی با مس آنها را دقیق آنالیز کرده بودیم.

او ادامه داد: در طول هفته با درایت کادرفنی توانستیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم و روی نقاط ضعف حریف متمرکز شویم. انصافا هم بازی قشنگی از آب درآمد و البته که ما محکوم به برد بودیم و با تلاش بازیکنان و کادرفنی توانستیم سه امتیاز را برای مردم عزیز سیرجان بدست بیاوریم.

سنگربان گهرزمین که در این بازی یک پاس گل داد و با چندین سیو موفق یکی از نفرات برتر تیمش بود، تصریح کرد: شکر خدا شرایط خوبی دارم و از نظر بدنی و فنی خیلی آماده‌تر از سال‌های قبل هستم و جا دارد از کادرفنی و مخصوصا آقای گلدوست تشکر کنم که برای من زحمات زیادی می‌کشند.

پرکاس که حضور تیمش در رده سوم جدول تثبیت شده، احتمال شگفتی‌سازی سیرجانی‌ها در لیگ امسال را رد نکرد و گفت: در فلسفه تیمی گهرزمین هر بازی برای ما یک فینال است و بازی به بازی جلو می‌رویم تا انشاالله رتبه مناسبی را کسب کنیم. وظیفه من توپ گرفتن است و باید برای تیم و باشگاهم با تمام وجود بازی کنم که خدا را شکر تاکنون همه از من راضی هستند. اگر قسمت باشد ما اتفاقات خوب و تاریخی‌ای را برای فوتسال سیرجان رقم خواهیم زد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.