کد خبر : 254253
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1402 - 22:17
-

افضلی: از موسسان فوتسال گیتی‌پسند هستم، انتظار این برخوردها را در شهر خودم نداشتم/بدون اهانت به حریف ۴ گل پیش افتادیم

افضلی: از موسسان فوتسال گیتی‌پسند هستم، انتظار این برخوردها را در شهر خودم نداشتم/بدون اهانت به حریف ۴ گل پیش افتادیم

سرمربی گهر زمین از بازی گیتی پسند گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ،حسین افضلی سرمربی تیم فوتسال گهرزمین سیرجان پس از دیدار مقابل گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران حاضر شد و با ابراز ناراحتی از اتفاقات رخ داده پیرامون این بازی، اظهار داشت: من به تیم خوب گیتی‌پسند بابت این پیروزی تبریک می‌گویم، وقتی از موقعیت‌هایی که نصیب‌تان می‌شود استفاده نکنید، شکست خواهید خورد.

وی افزود: در بازی امروز اتفاقاتی رخ داد که پسندیده نیست، من یک اصفهانی هستم و به فوتسال این شهر خدمت زیادی کرده‌ام. به نظرم این که بازیکن حریف پس از گلزنی و حین خوشحالی به سمت نیمکت می‌آید و ما حرکات زشتی انجام دهد، پسندیده نیست.

سرمربی تیم فوتسال گهرزمین سیرجان درباره شرایط و کیفیت فنی مسابقه، گفت: بازی جذابی بود و به نظرم تماشاگرانی که بازی را دیدند از کیفیت مسابقه راضی بودند. ما کار اشتباهی نکردیم و بدون اهانت به حریف ۴ گل پیش افتادیم و گیتی‌پسند ۲ گل را جبران کرد تا نیمه اول را ما پیروز به رختکن برویم.

افضلی همچنین تصریح کرد: من در تاسیس گیتی‌پسند سهم داشتم و این که در شهر خودم و از تیمی که برای آن زحمت کشیدم اهانت بشنوم، اصلا خوب نیست. ما از تماشاگران اصفهانی اهانتی نشنیدیم و پیروزی تیم‌شان را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

سرمربی گهرزمین با ابراز ناراحتی از نحوه شادی گل یاران گیتی‌پسند، متذکر شد: بازیکن حریف در خوشحالی پس از گل دور زمین می‌تابد و آن‌ هم مقابل من که برای این شهر و این تیم زحمت کشیدم، که به نظرم این کار شایسته و قشنگی نبود.

وی درباره تفاوت سطح دو تیم گفت: من همیشه گفته‌ام که بهترین بازیکن ایرانی با یک بازیکن معمولی ۱۰ درصد اختلاف دارد و به تیم خودم خسته نباشید می‌گویم که در شهر اصفهان و مقابل گیتی‌پسند پر ستاره ۴ گل پیش می‌افتد و به مجموعه تیم تبریک عرض می‌کنم و بعید می‌دانم تیمی در اصفهان توانسته باشد از گیتی‌پسند ۴ گل پیشی بگیرد.

افضلی افزود: گیتی‌پسند با سیستم ۵ نفره که من در آن متخصص شناخته می‌شوم با استفاده از تجربه بیشتر بازیکنانش همان نیمه اول ۲ گل را جبران کرد و در بین دو نیمه به بازیکنانم گوشزد کردم که ۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم اگر مدیریت شود، می‌توانیم با اختلاف پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتسال گهرزمین سیرجان ادامه داد: برخلاف صحبت‌های ما، در ۵ دقیقه ابتدایی نیمه دوم دو گل دریافت کردیم و غیبت دو مهره تاثیرگذار ما در بازی مشهود بود و بر خلاف ما گیتی‌پسند ۲ یا حتی ۳ تیم خوب دارد. کمبود بازیکن و فشاری که در نیمه اول آوردیم باعث شد انرژی تیم ما تحلیل برود و نتوانیم در برابر تیم خوب گیتی‌پسند مقاومت کنیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.